Dag moeders,
Ik begin mij zorgen te maken om mijn zoontje en ik weet niet of de zorgen terecht zijn. Maar ik merk wel dat ik er veel mee bezig ben. Zoals de titel al aangeeft, mijn zoontje reageert niet op zijn naam. Als hij iemand de intro van Bumba hoort zingen, reageert hij daar wel op.
Behalve dat hij niet op zijn naam reageert, doet hij veel dingen nog niet. Hij zwaait nog niet, of wijzen naar iets doet hij ook nog niet. Brabbelen doet hij ook heel weinig. Als hij heel blij is of verdrietig dan fladdert hij met zijn armpjes. Ook heeft hij geen oog voor andere kinderen. Wel zijn zusjes. Ik gooide het op Covid, want hierdoor komen wij een stuk minder met mensen in contact. (Fysiek.)
Hij speelt ook niet echt met speelgoed, tenzij hij mij of zijn zus ziet spelen. Dan doet hij even mee. Maar het liefst speelt hij met de wielen van de stofzuiger.
Ik heb ook al een afspraak binnenkort bij het Consultatiebureau om mijn zorgen te bespreken. Maar tegen de tijd dat ik naar de afspraak ben geweest heb ik al mijn nagels al af gebeten. Vandaar dat ik mijn zorgen hier met jullie deel.