12 Reacties

3 jaar geleden

Hier gaat het met slapen goed gelukkig, alleen het eten is echt een groot probleem geworden sinds afgelopen weekend. Ik hang dit voor nu ook aan de sprong, maar vervelend is het wel.

3 jaar geleden

Tip die wij kregen van de slaapcoach; bij teruggaan naar een slaapje; als je toch een ochtendutje in last dan niet voor 9 uur doen en max 20 Min laten duren. Wij deden van 9:30-9:45 ong. Korte powernap en dan rond 1215/1230 lekker lange dut. Op den duur zal die powernap niet meer nodig zijn maar zo wennen ze er rustig aan. Succes!

3 jaar geleden

Reactie op noura-25

Tip die wij kregen van de slaapcoach; bij teruggaan naar een slaapje; als j ...
Blij met deze tip, dank je wel!

3 jaar geleden

Herkenbaar! Toch adviseren ze nog 2 slaapjes te blijven aanbieden tot de leeftijd van 18 maanden, door de sprong is er onrust maar die verdwijnt weer. Ik zit er zelf ook midden in met mijn zoontje nu gaat slapen overdag weer beter en snachts wakker en huilen, vanacht was de eerste nacht sinds 3 weken dat hij weer doorliep, hoop dat dit het nu was haha.

3 jaar geleden

Reactie op noura-25

Tip die wij kregen van de slaapcoach; bij teruggaan naar een slaapje; als j ...
Dit gaan wij ook eens proberen! Op het kdv werken ze al toe naar 1 dutje omdat hij met 1.5jaar naar de volgende groep doorstroomt en dan nog maar 1x gaat slapen daar. Gevolg, de dag erna slaapt hij thuis vaak 2x 2uur. Maar weinig ritme of schema, heeft hij nog nooit gehad. Ga hier morgen meteen mee beginnen 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Soof1920

Dit gaan wij ook eens proberen! Op het kdv werken ze al toe naar 1 dutje om ...
Succes! Werkte bij ons echt goed. de eerste tijd was dat dutje echt keihard nodig, maar nu echt totaal niet meer.

3 jaar geleden

Reactie op Soof1920

Dit gaan wij ook eens proberen! Op het kdv werken ze al toe naar 1 dutje om ...
Alleen doen als je hier zelf achter staat vind ik! Een kdv mag/kan dat niet voor jullie beslissen, ik werk zelf op een kdv maar wij gaan mee met het ritme van ouders en kind 😊

2 jaar geleden

Hallo Wij zitten nu midden in sprong 10 ze wordt meerdere malen wakker snachts bij iemand sprong 10 alweer ten einde en sliep je kindje toen ook weer door?

2 jaar geleden

Ja inmiddels zijn wij er een week uit en slaapt weer helemaal door! Ook helemaal over naar 1 slaapje

2 jaar geleden

Hier ook naar 1 slaapje al een tijdje, dat helpt heel goed met zowel de nachtslaap als met de duur van het slaapje overdag!

2 jaar geleden

Reactie op noura-25

Tip die wij kregen van de slaapcoach; bij teruggaan naar een slaapje; als j ...
Dit doen wij ook ja. Sochtends maar 10 min powernap (die ze soms wel, soms niet doet maar dan ligt ze iig rustig prikkelloos in bed) en smiddags gaat ze om 12.15u naar bed en slaapt dan 2 tot 3 uur aan een stuk en dan moet ik haar vaak wakker maken anders slaapt ze nog langer. Snachts is echter drama en is ze vaak hard huilend wakker en vroeg wakker, terwijl de sprong toch echt wel al weer een tijdje voorbij is.

2 jaar geleden

Hier ook sinds vanavond weer dikke tranen met naar bed gaan☹️ Krijsen tot kokhalzend huilen. Zo zielig.. Het ging heel lang goed en opeens over! Gistermiddag ging het inslapen ook drama. Geen gehuil maar zo druk om te gaan slapen. 🤷‍♀️ Sprong? Verlatingsangst? Hopelijk kan mijn ventje de slaap zo pakken.