43 Reacties

2 jaar geleden

Mijn jongste is van 6 mei 2020. Mag in de middag maar een uurtje slaap tot Max 14:30. Gaat in de avond tussen 19:30 en 20:00 naar bed en slaapt dan meestal tot 06:30/07:00

2 jaar geleden

Meer moeders met Kids last van de 18maanden slaapregressie?

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Meer moeders met Kids last van de 18maanden slaapregressie?
Hier🙋‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op DewiLax88

Hier🙋‍♀️
Hier momenteel nachten onrustig en slecht of niet slapen overdag

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Meer moeders met Kids last van de 18maanden slaapregressie?
Ja hier ook!

2 jaar geleden

Hier ook met momenten ja...

2 jaar geleden

Onze dochter gaat rond 19.30 naar bed, slaapt tot 07.00/08.00 uur. En gaat dan weer slapen van 12.00 tot 15.00 uur, dan moet ik ze meestal wakker maken. Ik hou geen wakkertijd meer aan.

2 jaar geleden

Onze dochter (18m) gaat meestal rond 20:00uur naar bed. Ze slaapt dan tot een uur of 08:30/09:00 met soms wat uitschieters tot 09:30. Overdag gaat ze rond 13:00 weer slapen en dan slaapt ze 2/2,5 uur.

2 jaar geleden

Bij ons sinds 18 maanden gaat ze ineens weer huilen als ze naar bed moet (was normaal nooit ) en wordt weer af en toe huilend wakker maar valt dan na 5 min weer in slaap (zijn alle sprongen al uit dus dat is het niet)

2 jaar geleden

Reactie op RomyAmber

Bij ons sinds 18 maanden gaat ze ineens weer huilen als ze naar bed moet (w ...
Slaapregressie 18 maanden denk ik. Hier ook.

2 jaar geleden

Oja hier slaapt ze nooit uit hoor. Altijd rond 06:00 wakker dan middagdutje van 12:30 tot 14:30 en dan naar bed om 19:00.. jaloers op alle mama’s met babys die tot 07;00 of 08:00 slapen in de ochtend!!

2 jaar geleden

Reactie op RomyAmber

Bij ons sinds 18 maanden gaat ze ineens weer huilen als ze naar bed moet (w ...
Dat laatste klopt niet. Een kind blijft nog heel lang sprongen behouden, hele leven zelfs. Alleen oei ik groei stopt opgegeven moment met de info. Best raar eigenlijk hè!?

2 jaar geleden

Hier slaapt ze nog steeds twee slaapjes, bijna 18 maanden. We volgen haar nog, ze is rond 11:00 echt moe, gelukkig is ze vanaf 3 maanden een heeeeeeele goede slaper. Lijkt gewoon op haar vader. Die waren ze vroeger vaak kwijt, lag hij achter de bank op de kale vloer te slapen. 😂

2 jaar geleden

Reactie op maanmeisje

Dat laatste klopt niet. Een kind blijft nog heel lang sprongen behouden, he ...
Ja je hebt helemaal gelijk ze blijven Zichzelf natuurlijk ontwikkelen 😂 en ik maar denken na sprong tien wordt het beter haha

2 jaar geleden

Hier gaat mijn dochter 18 maanden rond 12 uur naar bed slaapt 1 uur tot echt als we mazzel hebben 1,5 uur. Ze gaat rond 1830 a 1900 uur naar bed ( geeft ze zelf aan) slaap tot half 7 a 7 uur

2 jaar geleden

Lenne is van 31 mei en doet soms 1 en soms 2 slaapjes. Als we door de weeks vanwege werk er vroeg uit moeten doet ze van 9.00 tot 10.30 ongeveer een slaapje en van 12.30/13.00 tot 15.00. Als we niet hoeven te werken doet ze meestal van 12.30 tot 15.00/15.30 ongeveer een slaapje maar dan kan ze sochtends ook wat langer slapen natuurlijk.

2 jaar geleden

Reactie op remyligtvoet1995

Lenne is van 31 mei en doet soms 1 en soms 2 slaapjes. Als we door de weeks ...
Owja en slaapt elke avond tussen 19.00 en 19.30 😊

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Meer moeders met Kids last van de 18maanden slaapregressie?
Ja hier ook zoontje gaat rond 20.00u slapen de nacht in alles loopt goed tot dat hij middernacht is en dan is hij constant wakker dan huilt hij staat recht in bed weer gaan slapen dit is al 14 dagen bezig echt vermoeiend 😓 hoop dat dit eens stopt want echt ik ben zelf een wrak.

2 jaar geleden

Mijn zoontje doet ook nog maar 1 slaapje. Gemiddeld 1,5 uur, de ene keer iets meer en sporadisch 2,5 uur of zelfs 3 uur, maar dat is echt uitzondering. Hij slaapt hier meestal rond 12-12.30 en wordt dus geregeld tussen 13.30-14.00 wakker. Dan ligt hij hier uiterlijk 18.30 in z’n bed. Dus tussen de 4,5 en 5 uur wakkertijd. Als hij om 15.00 wakker is, dan ligt hij dus ongeveer 19.30 in z’n bed. Als hij een goeie lange dut doet, dan duurt het ook altijd even voordat hij in slaap valt. Wij hanteren dus een wakkertijd, want als ik hem te vroeg in bed doe dan wil hij echt nog niet gaan slapen.

2 jaar geleden

Bij ons slapen ze allebei van 11.30-12u- tot Max 14u en om 19u gaan ze terug naar bed en we merken ook dat ze dat echt nodig hebben. Smorgens staan ze op om 7u.