8 Reacties

3 jaar geleden

Mijn kinderen hebben nooit s'middags willen slapen.

3 jaar geleden

Hij hoeft toch niet te slapen als hij niet wil? Staat hij echt pas om 10/11 uur op uit de nacht?

3 jaar geleden

Ik zou hem er in elk geval eerder uit halen dan tot 10/ 11 te laten liggen. Wij zijn heel consequent geweest met slapen. Ging ze huilen om de 5 minuten heen en zeggen ga maar lekker slapen en tot over 5 minuten. Heeft even geduurd maar toen ging ze wel zelf liggen en slapen. Wij zitten momenteel op 1 slaapje per dag van 1 tot 2 uurtjes. Langer en vaker wil ze niet. Thuis en bij de opvang vanaf ongeveer 12 uur. Bij mijn moeder eerder in de ochtend al. Ze gaat er dan om 18.30-19.00 in. We zien haar dan nog wel 3 a 4 keer in de nacht en uiterlijk 6 uur zijn we weer klaarwakker 🙈

3 jaar geleden

Of eerder uit bed halen zou ik doen ! Ze hebben dan denk ik te lang geslapen, onze roza krijgt na het eten een fles en daarna mag ze nog 5 min spelen en dan naar bed dit beantwoord ze zelf met okee , kroelen met papa tanden poetsen omkleden verhaaltje en slapen.. Roza word nu vaker schreeuwend wakker om mij even kroelen en dan weet terug bedje in nu deze periode soms wel 3x achter elkaar !

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Hij hoeft toch niet te slapen als hij niet wil? Staat hij echt pas om 10/11 ...
Ja als ik hem eerder wakker maak uit zijn slaap kan die wel eens chagrijnig worden.. maar hij gaat ook pas tussen 10 en 11 naar bed ons ritme is zeg maar iets later dan gemiddeld

3 jaar geleden

Ik zou investeren in een slaapcoach, het wordt alleen maar moeilijker om de juiste slaapassociatie aan te leren. Er zijn genoeg coaches die liefdevolle manieren hebben zonder laten huilen.

3 jaar geleden

Reactie op Claudiiaa

Ik zou investeren in een slaapcoach, het wordt alleen maar moeilijker om de ...
Oke bedankt voor de reactie! Ik twijfelde enorm maar je reactie geeft me dat ik de knoop doorhak en toch even een slaapcoach ga zoeken

2 jaar geleden

Ik zou toch jullie ritme gaan aanpassen met in bed leggen (19:30) en uit bed halen (07:30) zodat je kindje een beter dagritme krijgt misschien lukken de slaapjes dan ook beter