Ik ben misschien langzaam aan het denken om een slaapcoach te nemen maar ik dacht maak nog eens een topic baad het niet schaad het niet.
Soms heb ik heb gevoel alles fout te doen😪 ik weet namelijk niet meer hoe ik de kleine smiddags in bed doe.. hij staat tussen 10 en 11 op en dan probeer ik er eigenlijk 4 uurtjes max 5 tussen te houden voor de middag dut van meestal 2uurtjes.. de middagdutjes zijn altijd een probleem geweest, vroeger moest ik hem in de draagdoek in slaap laten vallen en nu “wieg” of draag ik hem een paar minuten waarvan ik weet dat ik dat wss niet goed doe en dat hij zelfstandig in slaap moet vallen.. ik ben er bewust van maar ik kan er heel slecht tegen als mijn kind zo erg gaat krijsen en huilen ik voel me dan schuldig en echter van frustratie moet hij ook altijd overgeven in bed.. dus om dat te voorkomen doe ik het meer op “mijn eigen manier” want ergens in mijn achterhoofd juist niet de manier is om een kind te laten slapen.. zo net nog wilde ik hem in slaap wiegen/dragen en begon die te krijsen verzetten te duwen en wild te schoppen dat ik het opgaf en in de auto ben gaan zitten met hem.. na 1 min viel die in slaap wantja.. hij was moe.. eerder krijg ik hem er ook niet in (hij laat nooit echt moeheids sygnalen zien) ik krijg hem er gewoon niet in
Dus bij deze de vraag weer🙂 hoe doen moeders dit met slecht willen slapende kinderen? Hoe leggen of trainen jullie baby erin smiddags te gaan slapen..