40 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben er een zandbak op gezet. Of zo'n watertafel.

3 jaar geleden

Wij gaan de speel/gym mat van ikea erop zetten. Die vond ze bij andere kindjes heel leuk en kan ook buiten in de tuin.

3 jaar geleden

Schommel, loopfietsje, zandbak, rugtasje. Dit heb ik al op het lijstje staan haha.

3 jaar geleden

Wobbel hebben wij er ook op staan!

3 jaar geleden

We hebben een loopfietsje besteld en we zijn aan het kijken voor een zandbak😊

3 jaar geleden

Wij hebben de oudste een wheelybug gegeven voor zijn eerste verjaardag, die zijn heel leuk. Verder kan ik Trybike, Ikea keukentje, Duplo heel veel boeken aanraden. Nu voor de tweede heb ik nog geen idee 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Mijn oudste zoon was altijd gek op stapelen rond die leeftijd. Blokkentoren. Van die blokken die in elkaar passen. Of van die ringen die je op een stokje rijgt zeg maar. Buiten speelgoed, toet toet/ zoef zoef dieren , alles wat muziek maakt. Voel boekjes, bad speelgoed

3 jaar geleden

Onze oudste kreeg onder andere: Try bike, zoef zoef, schommel. Keukentje is ook heel leuk. Voor de jongste ben ik nog aan het rondkijken, vind het lastig.

3 jaar geleden

Loopfietsje eventueel met duwstang, zand/waterbak, ballenbad, keukentje

3 jaar geleden

Loopwagen of poppenhuis, een mooie verjaardagsoutfit en we doen iets van een sieraad voor later. Dat ze dat nog van haar eerste verjaardag heeft ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Charlotte31

Loopwagen of poppenhuis, een mooie verjaardagsoutfit en we doen iets van ee ...
Wij hebben een mooi houten poppenhuis van de oudste (van petit amelie), maar dat hebben we nu bewust weer even uit de woonkamer gehaald. Vond het met de jongste niet verantwoord. Ze ging er aan hangen en kreeg het dan half over zich heen. En de meubeltjes waren ook niet goed bestand tegen baby/dreumes handjes. Dan is een loopwagen leuker voor nu en een poppenhuis voor de tweede verjaardag.

3 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Wij hebben een mooi houten poppenhuis van de oudste (van petit amelie), maa ...
Dankjewel voor de tip! Die van petitie Amelie had ik ook gezien!

3 jaar geleden

Reactie op AHo

Onze oudste kreeg onder andere: Try bike, zoef zoef, schommel. Keukentje is ...
Vanaf wanneer kunnen ze iets met de trybike? Wat is jouw ervaring daarmee?

3 jaar geleden

Wij gaan deze geven en vragen bijpassende paraplu en laarsjes ☂️

3 jaar geleden

Reactie op Marijkevdt

Vanaf wanneer kunnen ze iets met de trybike? Wat is jouw ervaring daarmee?
Mijn oudste kreeg hem voor zijn tweede verjaardag. Op de foto was hij net twee. Hij had er wel iets eerder op gekund, maar wel pas de tweede helft van zijn tweede jaar denk ik. Hangt natuurlijk ook een beetje van de lengte en motorische ontwikkeling van je kindje af.

3 jaar geleden

Reactie op vmschr

Wij gaan deze geven en vragen bijpassende paraplu en laarsjes ☂️
Wat onwijs lief!!! Heb een jongen, dan kan deze niet hè? 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Wat onwijs lief!!! Heb een jongen, dan kan deze niet hè? 🤣
Haha ik dacht precies hetzelfde😂

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Wat onwijs lief!!! Heb een jongen, dan kan deze niet hè? 🤣
Tegenwoordig mag alles toch 😁 Maar weet alleen niet of het je later in dank wordt afgenomen 😂

3 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Mijn oudste kreeg hem voor zijn tweede verjaardag. Op de foto was hij net t ...
Dank voor je reactie. We twijfelen zo of het nu leuk is of pas voor de 2e verjaardag!

3 jaar geleden

Wij hebben een jongen en hebben o.a. de werkbank van little dutch op het lijstje staan!