40 Reacties
3 jaar geleden
Wij gaan de speel/gym mat van ikea erop zetten. Die vond ze bij andere kindjes heel leuk en kan ook buiten in de tuin.
3 jaar geleden
We hebben een loopfietsje besteld en we zijn aan het kijken voor een zandbak😊
3 jaar geleden
Loopfietsje eventueel met duwstang, zand/waterbak, ballenbad, keukentje
3 jaar geleden
Loopwagen of poppenhuis, een mooie verjaardagsoutfit en we doen iets van een sieraad voor later. Dat ze dat nog van haar eerste verjaardag heeft ❤️
3 jaar geleden
Reactie op Charlotte31
Loopwagen of poppenhuis, een mooie verjaardagsoutfit en we doen iets van ee ...
Wij hebben een mooi houten poppenhuis van de oudste (van petit amelie), maar dat hebben we nu bewust weer even uit de woonkamer gehaald. Vond het met de jongste niet verantwoord. Ze ging er aan hangen en kreeg het dan half over zich heen. En de meubeltjes waren ook niet goed bestand tegen baby/dreumes handjes. Dan is een loopwagen leuker voor nu en een poppenhuis voor de tweede verjaardag.
3 jaar geleden
Reactie op Boukje90
Wij hebben een mooi houten poppenhuis van de oudste (van petit amelie), maa ...
Dankjewel voor de tip! Die van petitie Amelie had ik ook gezien!
3 jaar geleden
Reactie op AHo
Onze oudste kreeg onder andere: Try bike, zoef zoef, schommel. Keukentje is ...
Vanaf wanneer kunnen ze iets met de trybike? Wat is jouw ervaring daarmee?
3 jaar geleden
Reactie op Marijkevdt
Vanaf wanneer kunnen ze iets met de trybike? Wat is jouw ervaring daarmee?
Mijn oudste kreeg hem voor zijn tweede verjaardag. Op de foto was hij net twee. Hij had er wel iets eerder op gekund, maar wel pas de tweede helft van zijn tweede jaar denk ik. Hangt natuurlijk ook een beetje van de lengte en motorische ontwikkeling van je kindje af.
3 jaar geleden
Reactie op Boukje90
Mijn oudste kreeg hem voor zijn tweede verjaardag. Op de foto was hij net t ...
Dank voor je reactie. We twijfelen zo of het nu leuk is of pas voor de 2e verjaardag!