16 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter komt ook sinds enkele dagen moeilijk in slaap s avonds. Ook overdag is ze anders. Juist heel leuk en niet zeurderig. Lijkt veel meer energie te hebben. Ik merk aan mijn dochter dat er veel veranderd in het hoofdje. Vindt zelfs haar blik anders. Veel praten, zinnen zeggen, zelf makkelijke schoenen aan en uit doen etc.. denk dat het echt weer een korte fase is van het slapen en ieder kind reageert er in meer of mindere mate op

2 jaar geleden

Hier helaas ook echter heb ik geen tips voor je … ben bang dat we ermee moeten dealen. Hangt ze bij jou ook continu om je been heen😝

2 jaar geleden

Hier ook sinds een week lastig. Is echt aan het uitdagen. Vooral mer naar bed gaan. Gaat steeds staan, speen uit bed gooien, knuffels uit bed. Steeds roepen om papa en mama. Echt dreinen. En vervolgens ook super vroeg wakker. Super irritant en frustrerend!

2 jaar geleden

Hier ook bijna het zelfde verhaal, onze dochter is 15 mei 2 geworden, sinds paar maanden slaapt ze met moeite (overdag slapen gaat wel goed) maar s'avond is het een drama ze valt in slaap pas na een uur huilen. En bij ons is verschonen aan en uitkleden ook een ramp elke keer met huilen krijsen schoppen als of je haar een pikje geeft ofso ik heb van alles gebrobeerd spelend zingend ik doe het ook heel voorzichtig weet niet hoe ik hier mee om moet gaan ben ook nog hoog zwanger (38weken) dat maakt het ook moeilijk voor mij...

2 jaar geleden

Ik heb een tijd geleden een zelfde soort topic gemaakt. Het was echt dramatisch. Inderdaad uitdagen, grenzen opzoeken, overal nee op zeggen. Zo vermoeiend. Dat uitdagen doet ze nu gelukkig al een heel stuk minder. Ze doet het nog steeds, maar goed het hoort er natuurlijk ook bij. ze is in ieder geval wel veel liever. Het slapen gaat ook al iets beter, ze huilt nog steeds met naar bed gaan maar nu duurt het nog niet eens 5 minuten. Wel merken we dat ze meer verlatingsangst heeft. Mijn enige tip is dus dat ik geen tips heb. Het is ècht meebewegen en grenzen stellen. Het heeft hier echt wel een hele tijd geduurd ook..

2 jaar geleden

Pff hier het zelfde… wat is dit ff pittig!

2 jaar geleden

Pff precies hetzelfde. Mn zoontje zegt tegen alles nee, schreeuwt, weigert te luisteren. Ben echt bek af aan het einde van de dag

2 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ik heb een tijd geleden een zelfde soort topic gemaakt. Het was echt dramat ...
Ik heb te vroeg gejuicht, het is weer draaaaaama 🥹. Afgelopen 2 nachten heeft ze tussen ons in gelegen omdat ze anders gewoon niet slaapt. Ik zie nu ook echt op tegen de avonden.. lig nu alweer een half uur met haar op ons bed want durf het niet eens meer te proberen 🥹

2 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ik heb te vroeg gejuicht, het is weer draaaaaama 🥹. Afgelopen 2 nachten he ...
Ah shit! Dat is echt niet fijn! Toch blijven volhouden lees ik overal. Blijf bij je routine, het gaatbweer over...maar mijn god wat duurt het lang en wat vreet het energie.

2 jaar geleden

Reactie op BGBEA

Pff precies hetzelfde. Mn zoontje zegt tegen alles nee, schreeuwt, weigert ...
Ik soms einde ochtend al 😂

2 jaar geleden

Hier ook hetzelfde plus ze wil alleen maar mama elke ochtend en blijft huilen als papa “ochtenddienst” heeft en haar mee naar beneden wilt nemen, super vermoeiend

2 jaar geleden

Reactie op RomyAmber

Hier ook hetzelfde plus ze wil alleen maar mama elke ochtend en blijft huil ...
Ooh dit is zo herkenbaar… papa mag niks van der doen , niet eens drinken pakken dan word ze al boos

2 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ik heb te vroeg gejuicht, het is weer draaaaaama 🥹. Afgelopen 2 nachten he ...
Hoe zijn de avonden en nachten erna gegaan?

2 jaar geleden

Oooh heel herkenbaar! Fijn te lezen dit. Hier ook echt een drama om haar naar bed te brengen, van de week waren we 3 uur bezig! Maar goed, volhouden dus! 🙌💪

2 jaar geleden

Precies de topic die ik zocht, ook onze zoon is aan het stieren snachts. Ieder uur huilen, jammeren, heeeeel vroeg wakker, kort lontje overdag, dingen zelf willen doen, of boos worden als het niet op zijn manier lan/mag/gaat, 2 en ik zeg nee is nu een bekend begrip iig😅 ik ben bijna 40w zwanger dus vind het maar lastig voor mn eigen nachtrust 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Savikmoi

Precies de topic die ik zocht, ook onze zoon is aan het stieren snachts. Ie ...
Het is idd dubbel moeilijk als je dan ook nog zwanger bent, ik ben ook zwanger (38w) + een peuter/puber die zo druk is vindt het egt heel zwaar ben benieuwd hoe het gaat worden als baby geboren wordt