2 Reacties

2 jaar geleden

Het ritme wat jij nu ervaart is bij ons het standaard ritme🤣🤣 en bij fysieke of mentale sprongetjes wordt het nog vroeger🙈 Dat gaat ook weer voorbij! Bij ons wel in ieder geval!

2 jaar geleden

Hier net hetzelfde verhaal sliep anders ook tot 7u30-8u30. Sinds enkele dagen wakker om 6u. Ik merk ook dat ze dan ook echt grote honger heeft. Ze eet ook veel meer doorheen de dag. Ik denk ook ergens een groeispurt of zoiets. Wat ik nu doe: Haar maar 2 u te laten slapen in de namiddag. Ik steek haar niet vroeger in bed dan anders. Ik probeer heel stilletjes naar haar kamer te gaan als ze wakker is en zeg tegen haar:sshht leg je maar neer het is nog nacht. Meestal weent ze dan even als ik de kamer verlaat en is ze daarna wel nog een halfuurtje stil. Wat ook helpt is haar iets meer laten eten 's avonds, extra melk nog een cracotte voor ze gaat gaan slapen. ( zo zijn we toch al op 6u30 gekomen en met het halfuurtje extra erbij waarbij we zeggen dat het nog nacht is zitten we zo toch al weer aan 7u 😅) Het is toch even aanpassen als ze plots van de 1 op andere dag je volledig ritme door elkaar halen hé. Je bent er nog niet echt op afgesteld