34 Reacties

3 jaar geleden

Heeft hij meer honger? Tandjes?

3 jaar geleden

Same here. Geen idee wat het is, luier gecheckt, eten gehad, droge kleren etc. Misschien dromen?

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Geen tips helaas... Extra flesje helpt soms, maar vaak maar voor even

3 jaar geleden

Reactie op Lisette8919

Heeft hij meer honger? Tandjes?
Het is overigens in de avond. Overdag slaapt hij goed. Ja tandjes, ik heb er ook over gedacht. Zie en voel nog niets. Meer honger lijkt hij niet te hebben. Zit nu wel in een sprongetje

3 jaar geleden

Hoi, ons dochtertje heeft het als er tandjes doorheen komen. Veel knuffelen en uiteindelijk viel ze in slaap. Succes!

3 jaar geleden

Wij hebben dit een tijdje terug ook af en toe gehad en toevallig gisteren ook weer. Ik heb iets gelezen over ‘nachtangst’ en daar kwam het wel redelijk mee overeen. Het lijkt dan bij ons ook alsof hij er niet helemaal bij is/niet helemaal wakker is terwijl hij wel zij ogen open heeft. Zo zielig.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar bij ons tijdens sprong 7. Duurde vaak 2 a 3 uur en dan was ze uitgeput.. heel frustrerend en zielig. Na een kleine week was het hier voorbij gelukkig. Sterkte!

3 jaar geleden

Zijn het misschien prikkels die hij tijdens zijn slaap verwerkt? Wij hebben dit ook een tijdje gehad. Krijsend wakker en daarna vaak toch wel weer snel genoeg in slaap vallen. Of dromen/nachtmerries?

3 jaar geleden

Hier ook 3 nachten gehad. We hebben het maar op sprong 7 gegooid??? Hij doet sinds kort veel nieuwe dingen: meer kletsen, zwaaien, handjes klappen. Nu is het weer goed! Wij namen hem dan even bij ons in bed, gaven hem een flesje en daarna sliep hij weer lekker verder in z'n eigen bed.

3 jaar geleden

Is echt het sprongetje! Wij zijn er net van af! 😇

3 jaar geleden

Hier ook wel eens wij halen hem dan even uit de situatie, bv even mee naar beneden als wij nog op zijn, en dan daarna (5 a 10 min) zijn bed ritueel op nieuw en vaak werkt dit goed en anders ga ik naast hem zitten op de grond met t gang licht aan en aai met een knuffeltje over zijn voorhoofd, Werkt eigenlijk altijd. T vinden naar de juiste oplossing duurde wel even,

3 jaar geleden

Hier ook de afgelopen avonden. Ons meisje is bijna 11 maanden nu. Wanneer ze naar bed gaat is ze het eerste uur echt heel onrustig. Hier helpt het om haar, als ze overstuur is, rustig goed te leggen in bed, dan pakt ze ook onze hand en valt ze weer in slaap.

3 jaar geleden

Yup, hier ook heel herkenbaar. Hebben het niet elke avond, maar af en toe wordt hij compleet overstuur "wakker". Ik weet niet of hij echt wakker is want houdt zijn ogen stijf dicht. :( Heel apart. Kan zo een kwartier duren dat hij zich ook niet laat troosten, daarna is het net alsof hij dan pas echt wakker wordt en gaat het langzaam beter. Geen tips helaas, wij knuffelen hem veel en leggen hem rustig bij ons in bed, vaak gaat het dan vanzelf weer beter en valt hij weer in slaap.

3 jaar geleden

Ja heel herkenbaar. Zonet weer krijsend wakker worden. Zijn vader kreeg hem niet stil, wiegen in mijn armen en hij lag tussen ons. Hij was weer ko. Ligt nu weer in zijn bed. De afgelopen dagen komt hij ook vaker. Ik hoop dat het een fase is

3 jaar geleden

Sprong 7, hebben wij ook een aantal nachten gehad. Wij hebben tijdelijk het campingbedje bij ons op de kamer gezet. Elke avond beginnen in eigen bedje. Als ze overstuur was in het campingbedje gelegd en sliep ze rest van de nacht goed. Heeft bij ons een weekje geduurd. Nu slaapt ze weer gewoon de hele nacht door in haar eigen bed

3 jaar geleden

Ahhh is dat het.. zijn sprong 😟 Hier ook.. ik was zo trots dat hij 3 nachten doorsliep.. maar dat was de stilte voor de storm denk ik dan 🤨 Onze zoon is nu ook 10,5 maand.. het is een fase hou ik maar vol 🤩

3 jaar geleden

Was hier ook opeens, bleek een tandje!

3 jaar geleden

Herkenbaar! Hier ook! Tijdens zn sprong heeft hij er geen last van gehad, nu dus wel. Het zal wel een fase zijn 🙄

3 jaar geleden

Hier ook sinds donderdagavond last van. Wij hebben hem nu 2 keer gewiegd in ze kinderwagen even laten liggen tot hij weer in een diepe slaap is en dan overleggen in ze bedje. Werkt voor ons gelukkig goed.

3 jaar geleden

Klinkt als sprong 7. Wij zitten er ook midden in het is vreselijk met slapen Snachts en zooo aanhankelijk. Overdags gaat het ook prima met slapen