4 Reacties

2 jaar geleden

Nou, in slaap vallen is bij mijn zoontje geen probleem maar in slaap bkijven eenn ander verhaal. S’Nachts hoor ik hem stompen met z’n benen tegen Z’n bedje aan. Zolang die niet keihard huilt of krijst laat ik Hem. Als t te lang duurt controleer ik hem of die niet is doorgelekt of heeft gepoept. Anders ga ik weer de kamer uit. Hij moet niet wennen aan dat je elke keer de kamer in komt als die net in bed ligt. Daarnaast is het echt elk kind die anders is. Ze hebben veel energie, wellicht overdag ff lekker los laten gaan in de speeltuin? Veel succes! Er komen gauw betere tijden aan

2 jaar geleden

Die van ons heeft er vorige week ook erg last van gehad kon hem naar bed doen om 8 uur maar meneer bedacht ik ga gewoon tegelijk met papa en mama naar bed om half 12. Dit heeft de hele week geduurd. Ik denk dat hij weer in een spong zat omdat hij weer meer dingen kan dan vorige week. Ik heb eigenlijk niks veranderd. Ik heb steeds zijn ritme aangehouden en wanneer hij niet wilde eruit gehaald uurtje later weer erin en zo de hele avond. Sinds eergisteren ook gewoon om 8 uur naar bed gedaan en hij slaapt al 2 dagen weer goed. Gewoon je ritme aanhouden.

2 jaar geleden

Wij hebben dit twee weken geleden ook gehad. Of ze sliep in de middag niet of ze sliep s avonds pas tegen 22 uur. Duurde bij ons zo'n 1,5 week. Zal dus wel weer een fase zijn 😅

2 jaar geleden

Dank je wel voor de tips. Het weigeren drinken overdag zit er ook bij mij in niks goed op dat vlak pffff dat maar gauw beters