7 Reacties

2 jaar geleden

Mijn vriend wist het al eerder als mij. Ik zat op de bank en was moe en hij zei; je bent zwanger. Ik geloofde hem niet maar hij was er van overtuigd. Hij zag het aan me.. uiteindelijk maakte ik hem paar dagen later snachts wakker en zei je hebt gelijk ik ben zwanger.. hij zei slaperig weet ik toch ik heb altijd gelijk 😉

2 jaar geleden

Het zal voor iedereen anders zijn. Net zoals elke zwangerschap anders is.Bij mijn 1e zwangerschap had ik zere borsten en was ik direct heel misselijk dus wist ik het vrij zeker. Deze keer ging ik ervan uit dat ik niet zwanger was want ik had eigenlijk geen kwaaltjes. (Die kwamen pas later na een positieve test)

2 jaar geleden

Ik wist het bij beide kids niet totdat ik de test in handen had. Twee keer een paar dagen over tijd. Verder geen enkele symptomen gehad. Die kwamen pas met 5-6 weken.

2 jaar geleden

Bij de eerste merkte ik het aan gevoelige borsten. Ze deden zeer zodra ik er wat ik drukte of kneep. Nu 6 weken zwanger en dat weten we nu 2 weken. Aan mijn lichaam merkte ik niet iets concreets, maar het voelde anders. Ik kan het niet benoemen. En dat is tot op de dag van vandaag niet veranderd. Alleen mijn tepels zijn gevoeliger en soms draaierig in de buik.

2 jaar geleden

Ik zit helemaal in hetzelfde schuitje. Proberen ook 2e wondertje te krijgen. Mijn cyclus is ook veranderd. Mijn pil heb ik al laten liggen van augustus, nu ben ik 3 dagen later al dan de cyclus van vorige maand, heb pijnlijke tepels voor het 1st (had dat tijdens vorige zwangerschap ook) maar test is negatief 🤪

2 jaar geleden

Bij ons was het na 8 maanden proberen raak, de eerste was in 1 maand. Geen pijl op te trekken, hebben gewoon 8 maanden lang om de dag sex gehad omdat ik ook geen idee had wanneer ik moest mikken haha

2 jaar geleden

Nou in heb dat dus ook sinds ik zwanger ben geweest van de 1e een andere cyclus en kan ik ineens mn eisprong voelen en als ik ongesteld moet worden krijg ik ineens gevoelige borsten (had ik normaal nooit) dus dan ben je in de war met zwangerschapssymptomen… Ik ben nu 12 weken zwanger maar wist het pas na een test omdat ik elke keer dacht zwanger te zijn (en was het na 8 maanden pas echt)