34 Reacties

3 jaar geleden

Kan het zijn dan hij tandjes krijgt? Mijn zoontje heeft daar ook een paar dagen flinke koorts van gehad en diarree.

3 jaar geleden

Wij hebben hier soms ook hoge koorts en vaak is dat de dag nadien alweer verdwenen. Perdolan geven en zien wat zijn temp dan doet 😊 of eens telefoneren naar je HA 😊

3 jaar geleden

weer 40 trouwens, ga gauw lezen

3 jaar geleden

Reactie op Daisy99

Kan het zijn dan hij tandjes krijgt? Mijn zoontje heeft daar ook een paar d ...
bijna 9 maand, kan best...

3 jaar geleden

Die van mij zit ook veel op zn fles te kauwen vanacht namelijk ook huilen en huilen en tot 3 uur wakker geweest want hij krijgt een tandje door dus kan heel goed zijn dat die van jou ook tandjes krijgt

3 jaar geleden

Reactie op ilona01

Die van mij zit ook veel op zn fles te kauwen vanacht namelijk ook huilen e ...
heeft hij ook koorts? ik maak me zo vreselijke zorger, over de 40 graden nu

3 jaar geleden

Hier ook rode wangen, zweten, op alles kauwen, diarree... geen koorts voorlopig. ik denk hier aan een tandje

3 jaar geleden

heeft hij ook koorts? ik maak me zo vreselijke zorger, over de 40 graden nu ...
Nee hangt wel tegen de koorts aan heeft wat verhoging 37,9 dat valt dus nog mee hopelijk niks ergs als je je teveel zorgen maakt kun je altijd even de huisartsenpost bellen en je kindje een zetpil geven

3 jaar geleden

Reactie op ilona01

Nee hangt wel tegen de koorts aan heeft wat verhoging 37,9 dat valt dus nog ...
zetpil krijgt hij nu al 24 uur , ik herken de symptomen die jij beschrijft enorm ind

3 jaar geleden

Hoge koorts is vrij normaal bij kindjes maar snap dat je je ongerust maakt vind het elke keer weer een ervaring. Maar aan wat je beschrijft denk ik ook aan doorkomende tandjes. Veel sterkte voor jou en je kleine

3 jaar geleden

zetpil krijgt hij nu al 24 uur , ik herken de symptomen die jij beschrijft ...
Heb je al gevoeld in je kindjes mond bij mijn zoontje voel ik echt een bultje waar de tand dus gaat doorkomen..

3 jaar geleden

Reactie op ilona01

Heb je al gevoeld in je kindjes mond bij mijn zoontje voel ik echt een bult ...
dat heb ik gevoeld, niks te voelen.. behalve een gloed heet mondje

3 jaar geleden

Reactie op Bjork

Hoge koorts is vrij normaal bij kindjes maar snap dat je je ongerust maakt ...
dank bjork. het is inderdaad niet niks om hem zo te zien, alles in me lichaam is er ziek van pff

3 jaar geleden

Hier dezelfde symptomen behalve de koorts, tandjes die doorkomen. Bij zo’n hoge koorts zou ik sowieso perdolan of iets dergelijk geven en goed in de gaten houden of nadien de temperatuur toch daalt. Met hoge koorts zou ik niet te lang wachten om naar de HA te gaan. Je weet uiteindelijk nooit dat er wat anders is dan tandjes... Want vaak wordt alles gauw op die tandjes gestoken.

3 jaar geleden

Reactie op Charlie2210

Hier dezelfde symptomen behalve de koorts, tandjes die doorkomen. Bij zo’n ...
dat klopt en dus heb ik de hap gebeld, de dokter belt me zometeen terug. Mijn zoon kreeg met 6 maanden een kleine ingreep op de spoedeisende hulp omdat de huisarts zo laks was, dat laat ik me niet meer overkomen!

3 jaar geleden

Kan het niet de 6de ziekte zijn? Daarvan had onze zoon namelijk enorme koorts

3 jaar geleden

Reactie op Heidi85

Kan het niet de 6de ziekte zijn? Daarvan had onze zoon namelijk enorme koor ...
hij heeft alleen geen vlekjes??

3 jaar geleden

https://www.thuisarts.nl/koorts-bij-kinderen/mijn-kind-heeft-koorts Thuisarts heeft betrouwbare fijne informatie. Hopelijk heb je hier wat aan. Staat ook bij wanneer je de huisarts dient te bellen etc

3 jaar geleden

Tandjes!

3 jaar geleden

dat klopt en dus heb ik de hap gebeld, de dokter belt me zometeen terug. Mi ...
Ben nieuwsgierig hebben ze terug gebeld ?