26 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees even mee, mijn zoontje slaapt ook sinds 2 maanden niet meer door en is heel onrustig. Of ik hem nu naast me leg, op mij, in eigen bed, niks helpt meer. Terwijl die voorheen vanaf 4-5 maanden van 19-7 sliep. Ons schema is 7.00 fles, 9.30 fruit, 12.00 brood en melk, 15.00 tussendoortje en 16.45 groente en dan rond 19 uur de laatste fles. Ik ben ook echt doodop van de nachten.

3 jaar geleden

Hi Mom, Je zou kunnen proberen om de totale uur aan slaap overdag te minderen naar Max 3 uur. Misshien krijgt je kleine te veel slaap overdag waardoor het S’nachts nu minder gaat. Slaapregressie kan nog zeker een ding zijn. Maar niet iets waar je wat aan kan doen. Wie weet helpt het om de dag dutjes in tekorten. Groetjes ☺️

3 jaar geleden

Lastig! Je doet sowieso niks verkeerd, ieder kindje is anders en alles is een fase met die kleintjes... is ze overstuur snachts of ‘gewoon’ wakker?. Mogelijk kijken of je haar dag slaap terug kan brengen? En wat krijgt ze aan vast voedsel; misschien dat iets meer calorieën iets doet? Hang in there mama, komt goed!!

3 jaar geleden

Eerder naar bed?

3 jaar geleden

proberen overdag minder te laten slapen. maarja wakker maken is ook altijd zo zielig. kleine van mij slaapt vaak rond 9 uur een uurtje en in de middag meestal 1 a 2 uur. en einde middag hooguit een uurtje. dus dat is niet heel veel. en meestal slaapt hij vanaf 8 uur tot de volgende dag 7. vaak in de avond na 8 uur wordt hij tussendoor nog wel wakker. maar meestal is dat kort. rond 23 laatste fles. hij is nu volgende maand 8 maanden en deze man eet vaak nog wel om de 3 uur omdat hij geen grote flessen drinkt. elke fles die hij krijg is maar 150. elk kind is anders. heb een dochter van 11 . en zei was een totaal andere baby. ik zeg altijd je moet doen wat voor jou het beste voel. alleen denk ik dat ze teveel slaapt overdag waardoor ze dan wakker wordt in de nacht. en alles is een fase. ik heb paar weken geleden ook gehad dat hij ineens elke nacht om 4 uur wakker was. dan gaf ik een flesje en dan ging die gelukkig wel verder slapen. succes

3 jaar geleden

Mijn dochtertje is nu 7 maanden en word ook paar keer per nacht wakker da geef ik haar een beetje fles en gaat ze weer slapen maar het is zo vermoeiend zovaak uit je bed moeten heb ook nog een zoontje van 6jaar wat ik ook doe ze slaapt niet door of ik haar nu later in bed leg of overdag minder laat slapen ze blijft paar keer per nacht wakker worden me baarmoeder is ook nog steeds niet genezen

3 jaar geleden

Je doet niets verkeerd! ! Mijn dochtertje is al 2 maanden aan het nachtbraken......ze is niet ongelukkig, maar brabbelt, praat, gilt, en gooit met haar beertjedoekje een en al pret! Dit doet ze sinds ze 6 maanden is. De kleintjes maken ook een boel mentale stapjes en voelen en ervaren dingen die wij mogelijk niet weten en door hebben! En dat moet ook allemaal worden verwerkt! En nieuwe vaardigheden geoefend! Alles is een fase.....de ene wat korter en de ander te lang! Maar het wordt beter! Gewoon je kindje volgen.....moe is slapen! En zolang hij tevreden is.....

3 jaar geleden

Wij hadden dit ook een periode en achteraf bleek dat we te snel teveel flesjes hadden afgebouwd/vervangen door vast voedsel. Nu we weer even een stapje terug hebben gedaan gaan de nachten weer goed. Gaan dus iets meer tijd nemen voor de overgang naar vast voedsel.

3 jaar geleden

Mijn dochter slaapt ook niet meer door sinds ze 7 maanden is, ze is nu al bijna 8 maanden dus zijn al even onderweg. Echt slopend soms. En het nadeel is ook dat ze nu in de ochtend pas om half 9 of 9 uur wakker is. Ik heb geen idee wat er aan de hand is en wat we nog kunnen doen

3 jaar geleden

Die van mij heeft nog nooit doorgeslapen 🤣

3 jaar geleden

Kijk even op de instagrampagina of Facebookpagina van @slaaptipsvoorbabys

3 jaar geleden

Reactie op Trudy

Die van mij heeft nog nooit doorgeslapen 🤣
Haha die van mij ook niet!

3 jaar geleden

Haha die van mij ook niet!
Hier ook niet 😂

3 jaar geleden

Bij mij ook zoontje 7 ,5 maand vermoeiend 😓

3 jaar geleden

Reactie op linda1986-24

Bij mij ook zoontje 7 ,5 maand vermoeiend 😓
Dat is.

3 jaar geleden

Mijn dochter, bijna 8 mnd, slaapt al maanden niet (meer)door. Las toevallig vandaag (na een hopeloze nacht) dat het eigenlijk heel normaal is dat een baby onder de 12mnd niet door slaapt. Al zou ze ongeveer 4 uur moeten doorslapen, dat heeft mijn dochter dan weer niet gelezen 🤔 Je bent dus echt niet de enige!

3 jaar geleden

Mijn zoontje wordt ook in de n8 nog wakker voor voeding..nooit een doorslaper geweest..ben bek af..

3 jaar geleden

Hier ook sinds een paar weken, heb al weken geen fatsoenlijke nachtrust gehad 😞 ze is over een paar dagen 7 maanden. Terwijl ze ervoor heerlijk doorsliep ugh

3 jaar geleden

Reactie op Trudy

Die van mij heeft nog nooit doorgeslapen 🤣
De mijne sinds een week en die is 8 maanden 🤣 Je kan je niet voorstellen wat een vrolijk en gelukkig mens ik ineens ben haha 😭🤣

3 jaar geleden

Hier ook