53 Reacties

3 jaar geleden

Komt wel goed! Sterk bezig lieve mama !

3 jaar geleden

Geef je stukjes of papjes?

3 jaar geleden

Wat ziet hij er goed uit! Daar kun je alleen maar trots op zijn toch! Hier ook nog volledig bv, niet in de zin van geen vaste voeding, wel in de zin van geen kv, pap etc. Vaste voeding krijgt ze ondertussen 1.5 maand en voornamelijk Rapley, dus heel veel krijgt ze nog niet binnen. Voorlopig blijft melk ook nog de hoofdvoeding. Ze doen het allemaal op hun eigen tempo. Helemaal prima toch! Zo te horen sta jij er heel relaxt in, dus dat kano毛r goed komen!

3 jaar geleden

Under one food is just for fun:) Ik geef nog volledig bv. Wel hapjes erbij. Smorgens 150gr fruit en savonds 150 gr groenten en koolhydraten. Sinds 6 weken. Komt wel joh, dont worry. En als hij het goed doet en lekker groeit hebben ze niks om te piepen馃榿馃榿

3 jaar geleden

Altijd doen waar jij je het best bij voelt! Hier een combi van borst, fles en vaste voeding. Dochter is ruim 7 maanden. Gezeur van het cb altijd over verhoudingen in voeding!

3 jaar geleden

Hier ruim 7 maanden en de hoofdvoeding is borstvoeding. Ze krijgt van alles aangeboden maar speelt er voornamelijk mee. Iets wat ze zelf kan eten vind ze wel interessanter, babyprutjes moet ze sowieso niet. Ze floreert er super bij馃槈

3 jaar geleden

Reactie op Dav

Hier ruim 7 maanden en de hoofdvoeding is borstvoeding. Ze krijgt van alles ...
Hier is t ook alleen spelen. En bij alles wat per ongeluk in zijn mond komt gaat hij kokhalzen en komt alles er weer uit

3 jaar geleden

Reactie op CLN

Under one food is just for fun:) Ik geef nog volledig bv. Wel hapjes erbij. ...
Oh dat vind ik al best veel! Maar inderdaad, het komt vanzelf, ze zijn allemaal nog gaan eten dus hij ook vast wel een keer馃槃

3 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Wat ziet hij er goed uit! Daar kun je alleen maar trots op zijn toch! Hier ...
Dank je wel! Ja joh, hij heeft genoeg vetjes, dus ik maak me zeker geen zorgen! Ik ben ook met 6 maanden met rapley begonnen maar bij alles wat in zijn mond komt gaat hij kokhalzen en komt het er net zo hard weer uit. Maar ik ben zeker trots dat hij het zo goed doet op bv alleen馃挭馃徎

3 jaar geleden

Reactie op LiesVM

Geef je stukjes of papjes?
Beide. Ik ben begonnen met rapley met 6 maanden maar hij ging steeds kokhalzen en spuugde dan zelfs zijn voeding er mee uit. Ik heb gepureerd geprobeerd maar ook dat spuugt hij er weer uit. Zelfs een papje van bv met speltpap (wat hij elke avond in de fles krijgt maar dan dikker) gaat hij van kokhalzen... nou ja, komt vanzelf denk ik dan馃槈

3 jaar geleden

Reactie op LiesVM

Komt wel goed! Sterk bezig lieve mama !
Dank je 馃槝

3 jaar geleden

Mijn zon is de volgende week ook 8 maanden en ik geef nog bv maar hij begint ook met vast voeding

3 jaar geleden

Niets forceren, komt vanzelf wel goed :) Ik geef ook (weer) volledig BV, we waren nu een maand bezig met de Kleintjes methode. Dat ging heel goed, alleen haar darmpjes konden het nog niet aan. Zo verstopt! Dus nu weer alleen mama melk, dan komt het wel weer goed. Daarna rustig weer opbouwen. Enneh, adviezen van CB kun je in de wind slaan hoor. Dat doe ik in ieder geval wel :)

3 jaar geleden

Hier ook een kindje van bijna 8 maanden. Het ging een maand best wel goed met vaste voeding en zo kwam ik soms maar uit op 3 borstvoedingen per dag soms 4. Maar nu opeens weer 2 weken minder interesse in gepureerdehapjes (stukken wel!) En vraagt hij ook weer wat meer om de borst. Werd hier wat onzeker van maar inderdaad we doen het heus goed. Babies geven zelf wel aan wat ze nodig hebben en die van mij ziet er ook heerlijk gezond uit net als jou baby! Dankje voor het delen.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde verhaal. Met 5 maanden begonnen met groente- en fruithapjes. Ging eerst goed, maar sinds grotere porties (nog steeds een klein kommetje) poept hij soms 5 dagen niet en drolletjes in plaats van zacht. Laatste week heeft hij koorts gehad en sindsdien weigert hij hapjes helemaal. Nu weer volledig over op BV en hij ziet er lekker gezond uit. Komt vanzelf wel 馃槃 Zo lang ze goed groeien is het prima toch.

3 jaar geleden

Borstvoeding in combinatie met vv volgens de Kleintjes methode. Daarvan beland voornamelijk veel op de grond en in d鈥檙 haar. 馃槀

3 jaar geleden

Borstvoeding, live want flesweigeraar. Maar ik moet wel afbouwen omdat ik teveel afval. dus struggle! Rapley methode, dus hij oefent met vast voedsel!

3 jaar geleden

Wat fijn om dit te lezen! Hier ook nog volledig bv zoontje 7.5 maand. Gepureerde hapjes vind hij maar niks stukjes vind hij wel interessant ,hij krijgt alleen niet veel binnen. Hie zijn jullie nachten? Hier nog steeds 2 of zelf 3 x dat hij aan de borst wil....

3 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Wat ziet hij er goed uit! Daar kun je alleen maar trots op zijn toch! Hier ...
Helemaal mee een, met jouw lieve kindje komt het echt goed. Jouw melk bevat alles wat er maar nodig is en zolang je het vast voedsel blijft aanbieden zal hij er ooit wel interesse in hebben. Hier ook Rapley met intro schema van Kleintjes. Eet ze een beetje van, vooral sappige dingen vindt ze heerlijk: tomaat, komkommer, bloemkool etc. Nog vaak verstoppingen ook, dus vaak weer terug naar alleen bv. Verder geen pap en lekker veel bv op verzoek, wel vaak gekolfd.

VRIEND

3 jaar geleden

Hier dochter van ruim 8 maanden en ook nog steeds voornamelijk borstvoeding, naast wat vast voedsel.. dank voor het bericht want hier hamert het CB steeds wel erg op de vaste voeding, t geeft vertrouwen dat er meer kindjes van deze leeftijd zijn die voornamelijk op borstvoeding groeien :)