53 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op CLN

Hahaha Jep minimaal 1x maar meestal 2 of 3 馃槾馃槾馃ぃ Overdag zo afgeleid tijde ...
Idd hier ook overdag bijna geen interesse en snachts inhalen van de dag lijkt het ... geduld is een schone zaak.. knap dat je/we dit nog doen! Hopelijk gaan ze snel de nachten beter slapen 馃

3 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Hier precies zulke nachten! Overdag heeft ze de focus niet om goed te drink ...
Oh ja echt herkenbaar! Overdag te veel afgeleid ... maar krijg het ook niet voor elkaar om er meer in te krijgen 馃槄 bied je dan wel overdag om de 4 uur aan? Dat doe ik nog wel ... soms heeft hij zin soms niet zo .. weet soms ook niet of dat nog wel goed is om te doen om de 4 uur maar doe dit omdat ik hoop dat hij dan snachts minder vaak komt. lastig als je dit zo zelf moet bepalen en uitvogelen ..

3 jaar geleden

Reactie op Medd

Oh ja echt herkenbaar! Overdag te veel afgeleid ... maar krijg het ook niet ...
Ik leg haar voor elke keer slapen op mijn verzoek aan. Wil ze tussendoor extra dan mag dat uiteraard ook. Het is soms een beetje zoeken, maar ik vind het ook wel weer relaxt dat je niet zoals bij kv heel erg na hoeft te denken over hoeveel en wanneer.

3 jaar geleden

Reactie op Medd

Oh ja echt herkenbaar! Overdag te veel afgeleid ... maar krijg het ook niet ...
Ik geef bv bij ieder dutje voor het slapen gaan. Dus 3 a 4 keer per dag naast de eetmomenten. En daarna nog 2 borsten voordat mijn dochtertje de nacht in gaat. En in de nacht zelf komt ze ook nog 2 a 3 keer..

3 jaar geleden

Oh ja Drinkt je kind ook slordig en slecht?

3 jaar geleden

Reactie op alii

Ik ben sinds twee dagen volledig gestopt met borstvoeding. Hij werd om het ...
Hoi ben je in eem keer volledig gestopt?. Heeft hij geen behoefte om bij jouw te drinken?.

3 jaar geleden

Op zich is dat niet erg...bv (of kv) blijft hoofdvoeding tot 1 jaar. Zolang je het blijft aanbieden. Heb je al stukken geprobeerd?

3 jaar geleden

Reactie op Medd

Oh ja echt herkenbaar! Overdag te veel afgeleid ... maar krijg het ook niet ...
Ik voed overdag nog elke 3 uur en hij slaapt nu door 鉁岎煆籭k voed om 7-10-13-16-1815 :)

3 jaar geleden

Hier ook nog volledige bv, zoon is 7,5 maand. Drinkt nog 6 谩 7 keer per 24 uur, maar vanaf gisteren ineens drama met voeden. Hij heeft mij eergisteren gebeten(heeft nu 2 tanden onder en ik heb het idee dat er meer aankomt) en toen heb ik hem gelijk losgekoppeld en enigzins boos toegesproken, hij keek toen heel verbaasd en best zielig. Probeer nu maar te kolven en dat aan te bieden want aan de borst lukt nu even niet. Alleen de voeding van 4 uur en de droomvoeding van gisteren lukten aan de borst. Meer moeders die dit herkennen? Lees ook dat het door sprong 6 kan komen, mawr vast voedsel gaat er wel super goed in.

3 jaar geleden

Mijn dochtertje is 8 maanden en krijgt ook bv, ik doe ook vv aanbieden volgens de kleintjes methode en dat gaat goed. Misschien kun je proberen om ander vv aan te bieden dan tot nu toe, op andere tijden, bij jou op schoot ipv in de kinderstoel.

3 jaar geleden

Is echt niet erg hoor, ik heb zelf 14 maanden bv gehad. Ik kan je zeggen dat ik nu echt een goeie eter ben馃き.

3 jaar geleden

Is toch heerlijk. Is toch het beste voor je baby. No worries. Komt op zijn eigen moment. Onze kleine krijgt ook bv en eet nu sinds 2 wk een beetje vv.

3 jaar geleden

Wij doen ook nog bv ze is nu 7,5 maand maar eet eigenlijk al sinds 4 maanden hapjes :) she loves food hahaha... ik geef nog 5/6 x bv per dag maar dus wel met hapjes erbij.. iedere baby heeft zn eigen tempo dat komt echt wel goed als ie eraan toe is. Cb moet je niet teveel van aantrekken zolang hij goed groeit en op gewicht is is er toch niks aan de hand馃榿