11 Reacties

3 jaar geleden

Ja herkenbaar! Heeft denk te maken met de 9 maanden slaapregressie of een sprong? Die van ons is nu 10 maanden en slaapt weer door

3 jaar geleden

Yes herkenbaar!

3 jaar geleden

Heel herkenbaar helaas. Hier een zoontje van net 9 maanden en al een week of zo van die ellendige nachten. Soms lukt het om hem in bed weer in slaap te krijgen maar dan is ie na een kwartier of zo toch weer wakker. We eindigen altijd bij ons in bed. Soms is hij echt 1 uur of anderhalf wakker.... Slopend.

VRIEND

3 jaar geleden

Ja hadden wij ook precies zo! Inmiddels gaat het weer beter en slaapt hij weer door gelukkig. Donderdag 10 maand.

3 jaar geleden

Zeker Herkenbaar!

3 jaar geleden

Heel herkenbaar ! Hier een kleine man van 10 maanden en wordt in de nacht ook een paar keer wakker en wil dan niet meer slapen. Zodra ik wegloop zet hij het op het gillen . Valt dan weer even ( 10-15 min) inslaap en is dan weer wakker . Ik wil hem eigenlijk niet bij mij in bed maar uiteindelijk pak ik hem toch want anders moet ik 7x ofzo in de nacht eruit en bij mij slaapt die iets beter . Hopelijk slaapt hij snel weer door in zijn eigen bedje

3 jaar geleden

Ja heel herkenbaar om de zoveel maanden heeft die van ons er ook last van. Je moet gewoon doen wat je altijd deed en dan komt het vanzelf weer goed

3 jaar geleden

Yesss 4:00 uur was het hier ook feest :D Het hielp bij ons om hem eerst een tijdje op zichzelf te laten kletsen (is nl. eerst geen huilen) en pas na een half uur of wanneer het huilen wordt naar hem toe te gaan. Dan slokjes water, troosten, op kamer blijven en weer proberen te laten slapen. Naar beneden of flesje geven werkte averrechts, hij werd alleen maar moeier en gefrustreerder en het herhaalde zich meerdere nachten. Hoop dat het bij jullie snel voorbij is!

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Alleen heeft die van ons nog nooit een enkele nacht doorgeslapen. Nu met 10 maanden dus nogsteeds niet dus hier is het niks nieuws. Behalve dat ze voorheen altijd een flesje wou om 4.00u en dan daarna gewoon weer doorsliep, maar nu wil ze geen voeding meer. Ik stop haar nu opnieuw in, tutje, muziekdoosje, ga ernaast liggen en dan valt ze uiteindelijk weer in slaap. De ene keer sneller dan de andere keer. Scheelt dat ze bij ons nog in de co sleeper slaapt dus ik hoef alleen mijn hand maar uit te steken en dan weer mijn ogen dicht te doen. Hebben het geprobeerd in haar eigen bedje maar na 4 slapeloze nachten, een klaarwakkere baby om 4.00u, of soms al om 2.00u, en niet meer willen slapen, hebben we haar snel weer terug in de co sleeper gelegd voor ieders nachtrust. Veel beter zo.

3 jaar geleden

Wij hebben het nu ook weer.. soms valt ze weer in slaap met wat hulp maar soms uren bezig. Heb dan uiteindelijk ook wel eens mee naar bed genomen maar ze is zo onrustig en/of alert san dat dat eigenlijk ook nog nooit is gelukt. Als ze bijv niet lekker is valt ze ook nooit tegen me aan/op schoot in slaap overdag. Dan zit ze zichzelf echt in de weg.

3 jaar geleden

Ik slaap ook al 10 maanden geen 1 nacht door. En met zo een tweeling die vragen nog net dat extraaatje. Maar mijn energie is op .. 17.30 patatjes -23 flesje 240-8schep .. soms komt ons meisje dan rond 3u snacht , het ventje om 4u en dan wil mijn klein manneke wss nie meer slapen en begint hij de zus wakker te maken met zijn geween.. tegen 7u gaan mijn wekker voor de 2 andere kinderen. Ik ben op, ik kan niet meer. Ik ben zoooooo moe 😥