16 Reacties

2 jaar geleden

Bij de 1e hebben we gewacht tot 11 a 12 weken. Bij de 2e al bij 7 weken. Ik kon me eigen broeken niet meer aan. Onze dochter hebben we toen een veegshirt aangegeven met op de ene kant een kus en als je deze veegde kwam er 'ik wordt grote zus'. Het duurde even voordat onze ouders het doorhadden, maar wel leuk.

2 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Bij de 1e hebben we gewacht tot 11 a 12 weken. Bij de 2e al bij 7 weken. I ...
Oh die is leuk, ik heb inderdaad ook n shirt besteld met ik word grote broer. Jullie hebben dus wel de eerste echo afgewacht? Van 6 weken? Ik ben namelijk veranderd van mening , ik denk mocht het fout gaan vind ik t ook fijn dat familie het weet.... Heb je het toen alleen aan familie verteld of ook aan de buitenwereld?

2 jaar geleden

Reactie op JBVR

Oh die is leuk, ik heb inderdaad ook n shirt besteld met ik word grote broe ...
Wij hadden een vroege echo omdat ik in het ziekenhuis liep vanwege de oudste. Maar die hadden we wel afgewacht idd. We hebben het iedereen verteld omdat ik in de zorg werk en toen alleen op een afdeling stond en ik een hele lage bloeddruk had. Dus ik ben vanaf 7 weken in de ziektewet gekomen. Vandaar de keuze gemaakt om het iedereen te vertellen. En idd gaat het mis dan weten ze waarom je verdrietig bent.

2 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Wij hadden een vroege echo omdat ik in het ziekenhuis liep vanwege de oudst ...
Precies !! Bedankt voor je reactie , ik denk dat wij die keuze ook gaan maken , als we een goede echo hebben straks... ✨🤰🍀

2 jaar geleden

Wij hebben de oudste ook een shirt aangetrokken om te vertellen dat hij grote broer werd. Mijn ouders hebben we het gewoon verteld, maar mensen die wat verder weg stonden of die we niet op korte termijn zagen hebben we deze foto’s gestuurd toen.

2 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Wij hebben de oudste ook een shirt aangetrokken om te vertellen dat hij gro ...
Ah die is ook super leuk! Met hoeveel weken vertelde jij het ?

2 jaar geleden

Reactie op JBVR

Ah die is ook super leuk! Met hoeveel weken vertelde jij het ?
Mijn ouders met 10 weken, andere mensen net iets later. Moet er wel bij zeggen dat ik direct voor de start van de zwangerschap van de jongste een vroege miskraam had gehad, waardoor alles toch iets spannender voelde.

2 jaar geleden

Wij wilde bij ons zoontje wachten tot de termijnecho (10-12 weken), maar toen we bij de eerste echo het hartje hoorden kloppen, besloten we het te delen met onze naaste familie. Het was september en er lagen al chocoladeletters in de winkels (was ik toen best blij mee 🤣). Tijdens een bezoek aan de Efteling hebben we mijn familie toen allemaal een ingepakte chocoladeletter gegeven en gezegd dat ze samen maar even moesten puzzelen. De reactie was onbetaalbaar 🥰🥰🥰

2 jaar geleden

Reactie op Ka Me

Wij wilde bij ons zoontje wachten tot de termijnecho (10-12 weken), maar to ...
Ohja, de chocoletters spelden samen 'baby' 😊

2 jaar geleden

Zelf zou ik vertellen wanneer het goed voelt voor jullie ipv naar een bepaalde termijn etc te kijken. Je hebt al een kindje toch!? Misschien super leuk om een shirtje ofzo aan te trekken met ‘grote zus/broer’ en dan te vragen of de mensen aan wie je het wilt vertellen de jas van je kindje uit willen doen enzo. Mocht ik ooit weer zwanger zijn dan zou ik zelf deze manier echt geweldig vinden en ook leuk om andere het zo zelf te laten ontdekken.

2 jaar geleden

Reactie op Ka Me

Wij wilde bij ons zoontje wachten tot de termijnecho (10-12 weken), maar to ...
Wat een super origineel idee !!

2 jaar geleden

Reactie op maanmeisje

Zelf zou ik vertellen wanneer het goed voelt voor jullie ipv naar een bepaa ...
Ja inderdaad , ik kan het echt niet meer houden... + M'n vorige zwangerschap heb ik 'n bloeding gehad en toen dat gebeurde wilde ik ook heel graag mijn moeder bellen maar die wist toch nog van niks. ( Achteraf een 'miskraam' van 1 van een tweeling ) dus uiteindelijk een gezonde baby! Daardoor heb ik nu zoiets van als het fout gaat , wil ik ook m'n hart kunnen luchten. Dus ik ga het inderdaad doen na de eerste echo,. Als we een kloppend hartje hebben gezien... Bedankt voor je reactie ! Ik ga het denk ik indd ook vertellen via een shirt. 🤭 Dat oma oppast als ik even naar de 'tandarts' moet rond de tijd dat hij slaapt. En laat hem dan slapen in zijn trui met 'grote broer' mocht hij eerder wakker worden komt mijn moeder er zo achter... ☺️🤫

2 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Bij de 1e hebben we gewacht tot 11 a 12 weken. Bij de 2e al bij 7 weken. I ...
Mag ik vragen waar u deze shirt vandaan heeft?

2 jaar geleden

Reactie op Simo

Mag ik vragen waar u deze shirt vandaan heeft?
Via facebook. Homemade by homemadedecoratie.nl Goede kwaliteit! En vriendelijk

2 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Via facebook. Homemade by homemadedecoratie.nl Goede kwaliteit! En vriendel ...
Bedankt!