7 Reacties

5 jaar geleden

Mijn zus was 6 weken zwanger toen ze naar disneyland parijs was geweest. Ze wist niet dat ze zwanger was. Maar niets aan de hand de embryo zit nog achter je schaamstreek en is daardoor beschermd.

5 jaar geleden

Reactie op wendyytj

Mijn zus was 6 weken zwanger toen ze naar disneyland parijs was geweest. Ze ...
Ah, fijn een positief verhaal te horen. Ik maakte me al zo druk.

5 jaar geleden

Ik ben met mijn zoon naar Walibi geweest en echt alle achtbanen gehad, ik wist overigens nog niet dat ik zwanger was, maar dat bleek dus wel😅

5 jaar geleden

Reactie op Sandra38

Ik ben met mijn zoon naar Walibi geweest en echt alle achtbanen gehad, ik w ...
Oeps 😂! Hoever was je toen? Ik heb overigens de huisarts toch maar opgebeld 🙈. Hij gaf aan dat het nu nog echt niet gevaarlijk was... Ook fijn om het ff van hem te horen 😇

5 jaar geleden

Reactie op chickie

Oeps 😂! Hoever was je toen? Ik heb overigens de huisarts toch maar opgebe ...
3 weken dan ongeveer. 6 dagen erna een positieve test😂 Maar wel leuk dagje gehad iig😉

5 jaar geleden

Ik ben met 5 weken naar Phantasialand geweest. Van te voren gevraagd aan de verloskundige of ik een achtbaan in kon. Kan echt geen kwaad je kindje zit veilig weg gestopt;)

2 maanden geleden

Fijn dit te lezen, opluchting! Ik ga vrijdag naar Toverland en had geen goed excuus om niet mee te kunnen. Maar las vanalles dat het niet goed zou zijn. Bij de dokter nagevraagd en zij gaf ook geen duidelijkheid naar mijn meningen. Meer dat ik het wat moest aanzien. Mist de kwaaltjes het niet altijd even prettig kan zijn. Dus nu ik dit lees kan ik al geruster gaan 🙏🏼 ben 5 weken