6 Reacties

3 jaar geleden

Ja hier ook alleen weet ze dat het hier alleen op bed mag

3 jaar geleden

Ah, gekke kindjes af en toe! Zal vast weer over gaan. Mijn dochter (ook van 20 mei) steekt continu haar vinger/handje in haar keel... ook zoiets geks. Vind ze een geweldig spelletje. Mama minder!

3 jaar geleden

hier gaat dat perongeluk soms en dat moet hij heel hard " huilen" haha . ze kunnen wel wat hebben. Mijn zoon die gaat nep hoesten bij elke hap voor de aandacht, niet leuk...

3 jaar geleden

Hier ook! Dacht dat het aan mijn dochter lag😂.. gister is ze hierdoor echt heel hard van het bed gevallen. Heeft nu een flinke bult op haar hoofd. Dus op bed mag ze het nu ook echt niet meer doen. Hoop ook dat het een fase is. Ze doet het namelijk op willekeurige momenten en plekken.. zo ook een keer op de harde houten vloer. Dus het achterover gooi spelletje spelen we hier niet meer

3 jaar geleden

Jaa hier ook!! Ik dacht dat het te maken had met vermoeidheid op die momenten. Ik ben ook wel erg benieuwd wat hier de reden van is.

3 jaar geleden

Hier mijn meisje geboren 21 mei, en dit doet ze al sinds ze kan zitten. Ze gooit zich achterover, en gaat dan huilen en haar rug omhoog gooien.. geen idee waar het mee te maken heeft. Maar zodra je haar weer recht zet, gooit ze zich vaak weet achterover. (Lijkt soms een spelletje voor haar 🤷🏼‍♀️)