30 Reacties

3 jaar geleden

Vanochtend een sensopathische activiteit gedaan met de kleine en hij was lang zoet. Geweldig vond hij het. Dit is jellypudding van dr. Oetker. Heb er speeltjes in gedaan en laten opstijven in de koelkast voor zo’n 2 uur.

3 jaar geleden

Vanochtend een sensopathische activiteit gedaan met de kleine en hij was la ...
Ow wat leuk😍 zag ook andere tips van jou voor bij komen echt super leuk wat je allemaal doet. Leuke inspiratiebron🥰

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ik laat mijn dochtertje gewoon rond tijgeren 🤣. Ze vind altijd wel iets wa ...
Waar heb je deze blokken gekocht als ik vragen mag?

3 jaar geleden

Reactie op Ladydon

Waar heb je deze blokken gekocht als ik vragen mag?
Ik heb ze gekregen maar ik zag ze vorige week in de koopjeshoek liggen bij de kruidvat! Misschien dat ze ze nog hebben.

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Ow wat leuk😍 zag ook andere tips van jou voor bij komen echt super leuk wa ...
Dank voor je compliment, Selly. Heb veel spelbegeleiding gegeven als pedagogisch professioneel in het verleden en heb daarom nog zoveel in mijn hoofd zitten. Maar leuk dat ik je inspireer 😃

3 jaar geleden

Dank voor je compliment, Selly. Heb veel spelbegeleiding gegeven als pedago ...
Ow wat leuk, zou heel fijn zijn als je deelt wat je allemaal doet. k heb al meteen aan mijn man doorgegevn om van die jelpudding te halen, morgen meteen aan de slag ermee😍

3 jaar geleden

Reactie op Ladydon

Waar heb je deze blokken gekocht als ik vragen mag?
Ja Kruidvat!! Heb ik ze vandaag ook gehaald

3 jaar geleden

Op Pinterest staan leuke ideeën om in elkaar te knutselen.. alleen door corona moet je alles bestellen😐 ik ga liever zelf naar een knutselwinkel..

3 jaar geleden

Op Pinterest staan leuke ideeën om in elkaar te knutselen.. alleen door cor ...
Dat heb ik dus ook.. ben op zoek naar leuke dingetjes om van die voel dingen te maken. Maar kan niks vinden😔