6 Reacties

2 jaar geleden

Hoi! Ik vind je topic een heel leuk idee, heb alleen geen goede toevoegingen 🙈 Hoop dat anderen nog met iets komen! Ik ga hier wel regelmatig naar de kinderboerderij, altijd leuk. En in Den Haag zit het kinderboekenmuseum. Ben daar zelf nog niet geweest maar schijnt heel leuk te zijn!

2 jaar geleden

Hoi! Ik vind je topic een heel leuk idee, heb alleen geen goede toevoeginge ...
Ik heb het op het forum zelf geplaatst net in de hoop meer reacties te krijgen 😊

2 jaar geleden

Hoi, Het zwembad is favoriet, hierna een speeltuin met een grote zandbak. Laatst naar een tuincentrum geweest en hier naar de vissen en diertjes gekeken, dit was ook leuk. Langs de weilanden fietsen, Luca in zijn zitje en de dieren benoemen. Als er een bouwplaats is in de buurt even gaan kijken.

2 jaar geleden

Hoi! Ik vind je topic een heel leuk idee, heb alleen geen goede toevoeginge ...
Kinderboekenmuseum is inderdaad heel erg leuk! Het Nijntje museum in Utrecht ook overigens. Verder gaan ze hier graag mee naar kabouterpaden (bijvoorbeeld die in Renkum) en alles met dieren. De kinderboerderij en dierentuin doen het goed, maar de Geertjeshoeve in Utrecht en Avonturenboerderij Molenwaard ook. Met de oudste zijn we op deze leeftijd naar de Julianatoren geweest, ook een succes!

2 jaar geleden

Museum Voorlinden in Wassenaar ook leuk > niet te groot en redelijk wat vrolijke/grappige kunst (oa een zwembad waar je onderdoor kunt lopen) en buiten mooi groot grasveld, enorme tent met losse zitjes, picknick banken, zandbak en relaxte sfeer om nog even koffietje te doen en te spelen.

2 jaar geleden

Sprookjeswonderland in Enkhuizen! Heel leuk, met kleine “attracties” als een draaimolen, waterbootjes etc. Kleine kabouterhuisjes met muziek en een grote speeltuin. Heel leuk!