11 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik verse avocado!

3 jaar geleden

Wij gebruiken verse avocado. Ik zie online dat delhaize het ook heeft en daar zit 0.2g/100g in. In die van AH 0.3g/100g dus in delhaize iets minder maar ook nog steeds toegevoegd. Weet zelf niet zo goed wat nog ok is van hoeveelheid per dag

3 jaar geleden

Verse avocado is nog minder moeite dan diepvries vind ik. Diepvries moet ook eerst nog helemaal ontdooien enz. Verse is zo gesneden en klaar

3 jaar geleden

Ik gebruik zelf ook He tolerate verse avocado, maar vind ze zo onbetrouwbaar. Of ze zijn helemaal niet rijp of ze zijn overrijp en houterig. Ik vind dat zo zonde!

3 jaar geleden

https://www.oudersvannu.nl/peuter/voeding/hoeveel-zout-mag-je-kind-per-dag/

3 jaar geleden

Reactie op zonnestraaltje

Ik gebruik zelf ook He tolerate verse avocado, maar vind ze zo onbetrouwbaa ...
Ow maar dat kan je voelen aan de avocado. Als je ze koopt in de winkel. Als ze nog hard voelen dan zijn ze niet rijp. Voelen ze echt heel erg zacht, dan zijn ze vaak overrijp. Je moet die hebben die een beetje zacht voelen als je er in knijpt. Dan zijn ze perfect. En anders, als ze nog hard voelen, moet je ze in eem fruitschaal bij een banaan leggen. Dan rijpen ze sneller en zijn ze zo rijp.

3 jaar geleden

Ik koop altijd verse en meestal per netje. Dan zijn ze wat kleiner wat precies een goede hoeveelheid voor een baby of bijvoorbeeld zelf voor op brood. En vaak zijn ze een beetje na elkaar rijp. De momenten dat je moet wachten kun je wat anders geven toch?

3 jaar geleden

Verse avocado pureren en dan in kleine ijsblokjes invriezen. Die haal ik er een paar uit doe ze in een schaaltje de magentron in voor 1 minuut en klaar :)

3 jaar geleden

Ik gebruik verse avocado 🥑 en doe het op haar boterhammetje, ze vindt het heerlijk!

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Ow maar dat kan je voelen aan de avocado. Als je ze koopt in de winkel. Als ...
Dank je wel! Ik bestel de boodschappen meestal online en heb gemerkt dat je dan echt de aller-onrijpste avocado’s krijgt. Nou ja, ik kan ook wel wat meer geduld opbrengen natuurlijk ;)

3 jaar geleden

Reactie op Doriensophia

https://www.oudersvannu.nl/peuter/voeding/hoeveel-zout-mag-je-kind-per-dag/ ...
De hele toegestane hoeveelheid zit dus al in de boterham die ze eet!