14 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook alleenstaande moeder! Heb je insta of zo? Voeg ik je even toe! 😁

3 jaar geleden

Echt diep respect voor jullie dames❤️

3 jaar geleden

Je vind mij trouwens onder FemkeMinnema

3 jaar geleden

Hier nog 1 ♡♡ soms super zwaar maar ohhhhhh zo fijn!

3 jaar geleden

Hier ook alleenstaande mama. Niet voor gekozen. S avonds is het inderdaad eenzaam. Hier is het nu een moeilijke periode.. ik verwerken vd breuk en de rest dat erbij kwam door hem. En zij heeft weet last van haar stoelgang (droog en steenhard krijgt ervoor lactuose maar helpt weer niet :()waardoor ze veel pijn heeft en getroost moet worden. Zit in sprong zeven dus soms ook heftige nachten. Maar de kusjes die ik krijg v haar maken zoveel moois

3 jaar geleden

Reactie op LS1989

Hier ook alleenstaande mama. Niet voor gekozen. S avonds is het inderdaad e ...
😘❤️

3 jaar geleden

Hier helaas ook niet zelf voor gekozen. Sef en ik zijn alleen sinds hij 7 weken oud was

3 jaar geleden

Oh wat een reacties al. Vind het stiekem dan toch fijn zo'n community, er even voor elkaar zijn🤗. Hier was het ook niet de bedoeling om het allemaal alleen te gaan doen maar soms lopen dingen nou eenmaal zo. Vond vooral het idee van geen gezin te zijn heel erg moeilijk.

3 jaar geleden

Zijn er mensen die een groepsapp willen starten om even bij te kletsen? Wie het leuk lijkt mag wel telefoonnummer sturen op insta ☺️ (mag hier niet)

3 jaar geleden

Ik was alleenstaande mama. Bijna 7jaar geleden heel verdrietig uit elkaar gegaan. De oudste werd toen bijna 1. Nu bijna 7jaar later, wanneer nummer 2 bijna 1jaar word, merk ik dat ik wel eens kriegel van angst uit herhaling. Nergens op gebaseerd, maar toch heeft het wel wat impact. Onzeker ben ik niet, maar onzeker kan ik me dan toch wel eens voelen. Voor alle alleenstaande mama's, je doet je kindje niks te kort hoor, als je er maar voor hem/haar bent, dan ben je goed zoals je bent💛

3 jaar geleden

Reactie op FemkeXx-24

Hier helaas ook niet zelf voor gekozen. Sef en ik zijn alleen sinds hij 7 w ...
Louise 4 maand Maar eigenlijk na dag 1 vh ziekenhuis laat thuis komen, alles kwam toen ook al op mij neer. Hij wou zo graag een 2de kindje (had er al eentje uit vorige relatie). Ik probeer te denken beter kwijt dan rijk Ga ook procedure proberen opstarten dat ze op mijn naam kan komen. Aan haar vader heeft ze toch niet veel.

3 jaar geleden

Reactie op LS1989

Louise 4 maand Maar eigenlijk na dag 1 vh ziekenhuis laat thuis komen, alle ...
Oh ik snap je helemaal, hier ook de eerste nacht toen wij in het ziekenhuis moesten blijven ging papa thuis zuipen🤷🏼‍♀️ en moest die 3 dagen bijkomen van mijn bevalling 🤦🏼‍♀️vanaf dag 1 dus ook al alles alleen. En vanaf 6 maanden echt uit elkaar. Zou ook graag willen dat ze mijn naam heeft maar dat is helaas nog niet zo makkelijk

3 jaar geleden

Reactie op Panda23

Oh ik snap je helemaal, hier ook de eerste nacht toen wij in het ziekenhuis ...
Ik weet dat het niet simpel is. Hier heeft hij volgende week nog eens een zwaar proces aan zijn been. Ik hoop ergens dat dat wat kan helpen. Mss gevangenisstraf of enkelband en dan verwacht hij dat ik alles zal regelen voor haar te brengen en halen🤦‍♀️. Ben er zo kwaad op en hij verwacht dan dat we vrienden zijn... Alle beloftes verbroken ivm haar. Dat vind hij allemaal normaal. Maar dat ik daarvoor kwaad ben niet🙄 Mannen zeker

3 jaar geleden

Reactie op LS1989

Ik weet dat het niet simpel is. Hier heeft hij volgende week nog eens een z ...
Ik wens je heel veel succes, en hoop dat het allemaal gaat lukken 💪🏻🤗