4 Reacties

3 jaar geleden

Heb ik ook heel erg gehad! Ik heb toen als advies van CB gekregen om gewoon van alles te proberen en aan te bieden en vooral niet gestressed te raken als hij niks eet. Babies van 1 mogen nu volledig met de pot mee eten dus vanaf nu bied ik gewoon ons eigen eten aan zonder pushen of iets. Nu ik geen extreme aandacht erop leg eet meneertje ineens veel meer. Wellicht dat het bij jou ook helpt.

3 jaar geleden

Hoe gaat dit nu bij je? Wij zitten nu precies in deze fase met onze dochter… tips??😅 fruit gaat wel maar avond eten errugggg drama, zo goed als alles weigeren.🥲

3 jaar geleden

Ik heb het gelaten. In de ochtend krijgt ze geen fruit meer. Dat krijgt ze na haar middag slaapje en dan het liefst zo knijp zakje. In de avond bied ik het aan en wat ze eet, eet ze. Ze heeft sowieso nog haar pap fles in de avond. Ik bied alles en en wanneer ze niet echt prima dan niet.

3 jaar geleden

Hier ook een kleine man van 14 maanden. Was een super goede eter. Van de een op andere dag weigert hij praktisch elke maaltijd. Wilt enkel z’n flessen nog en snackjes. Soms wat hapjes fruit of avond eten of een stukje brood maar na een paar happen gaat dat handje naar zijn mond en haalt het er weer uit en zegt dan duidelijk “bah” 🙈 zo frustrerend en bang dat hij niet genoeg voeding (stoffen) binnen krijgt CB gaf ons ook aan dat het bij de leeftijd past en geen strijd van maken. Aanbieden zo niet, volgende maaltijd weer proberen) Die knijpzakjes gaan gek genoeg wel redelijk op. Heb nu herbruikbare gekocht ga proberen fruit met groente te pureren en op die manier proberen wat naar binnen te smokkelen. Hopelijk trapt hij er in 🤣