7 Reacties

3 jaar geleden

Wij zijn heel tevreden over de osteopaat. Geen idee of dat bij je dochter ook helpt, maar baat het niet, dan schaadt het niet. Veel sterkte!

3 jaar geleden

Een holistische natuurgeneesarts heeft een andere kijk op je kleintje en bekijkt niet alleen de klacht maar jullie meisje als geheel! Waardoor er mogelijk wel verlichting of een verklaring of oplossing is voor haar luchtwegen ipv medicijnen die soms werken. Ik zelf wordt daar wel blij van. Zorg wel dat je verzekering goede dekking geeft. Al zou ik beginnen met een eerste kennismaking om te ontdekken of het iets voor jullie is.

3 jaar geleden

Wat vervelend zeg, lijkt me heel naar. Jullie hebben dus ook niet echt een diagnose of wel? Al aan een second opinion gedacht? Geen ervaring hier met alternatieve geneeswijzen verder. Succes met jullie zoektocht, hopelijk vinden jullie snel iets dat helpt!

3 jaar geleden

Hoi Elinexy, Ik ben fan van acupunctuur en bioresonantie. Weet niet of dat in jullie situatie ook kan helpen, maar wie weet! Veel succes!

3 jaar geleden

Wat ontzettend naar voor jullie. Het is per persoon denk ik altijd zoeken wat het beste helpt. Zelf heb ik goede ervaring met natuurarts vd Vegt 》https://praktijk-vandervegt.nl/nl/Over-ons/ Heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter! Liefs

3 jaar geleden

Mijn moeder is klassiek homeopaat! En ik ben er mee groot geworden en mijn dochter nu ook. Osteopaat is ook een goede om te benaderen zoals al aan gegeven is . Succes

3 jaar geleden

Hier ook last van. Al 5x met spoed naar de huisartsenpost gegaan en 1 keer eerste hulp in het ziekenhuis. Geen rs geen corona, moedeloos word je ervan. Puffer helpt hier ook. As vrijdag hebben we een uitgebreid onderzoek in het ziekenhuis. Ik ben benieuwd.. sterkte 🍀🌺