6 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook spijtig genoeg altijd om 5.00 wakker, hebben ook al vanalles geprobeerd om dit te 'verlengen' met 's avonds later in bed leggen, avonddutje overslaan, bij ons leggen,... Maar niets helpt op het moment dus ik volg graag mee. Ik snap uw 'pijn' 😁

3 jaar geleden

Goedemorgen, ontzettend pittig is dat he! Logisch dat het je op begint te breken. Wij hadden dit ook met onze zoon. Wij hebben destijds gekozen voor een slaapcoach. Hiermee hebben we wel iets beter resultaat gekregen. Het blijft een vroege vogel maar niet meer structureel voor 6 uur. Misschien het proberen waard?

3 jaar geleden

Ik denk te weten waar het aan ligt. Je moet de cirkel doorbreken want de kleine is oververmoeid. In de ochtend zal je echt moeten proberen de kleine niet voor 9.30 uur op bed te leggen voor zijn ochtenddutje en niet langer dan 30 minuten. Probeer zijn middagslaapje rond 1300 te doen en leg hem dan maximaal 4 uur nadat hij wakker is van zijn middagdutje op bed. Ook al is dit 1830 uur (in ons geval) maar nooit eerder dan 1800 en nooit later dan 1900. Probeer dit een weekje. Je zal resultaat zien. Ik spreek uit ervaring :). Succes!

3 jaar geleden

Mijn mannetje ook 😟 ik heb gister contact gehad met mijn wijkverpleegkundige en zij heeft tips gegeven om te kijken of dit werkt. Fynn wordt ook al weken (lees maanden) wakker voor 06.00! Wij gaan vanaf vandaag het volgende proberen: 05.30/06.00 wakker? (Wel als het lukt pas om 06.30 eruit halen)+ Fles 08.30 cracker 09.00/09.30 slapen 11.30 broodje + melk 13.00 slapen (mag halfuurtje eerder of later) 15.00 fruit eten 17.00/17.30 avondeten 18.30/19.00 slapen Dit gaan wij nu doen deze 2 weken en hopelijk met effect dat hij iets later wakker wordt. Haha Hopelijk heb je hier wellicht iets aan ❤️

3 jaar geleden

Mijn mannetje ook 😟 ik heb gister contact gehad met mijn wijkverpleegkundi ...
Oh en om 18.30/19.00 ook nog fles voor het slapen 👍

3 jaar geleden

Onze zoon sliep overdag altijd zo'n 2,5 uur en 's nachts 13 uur en werd dan rond 7u wakker. De laatste paar dagen slaapt hij overdag 2 x 2,5 uur. Hij valt dan 's avonds lastiger in slaap en is al om 5.30u wakker! Daar ben ik natuurlijk helemaal niet blij mee, dus ik ga me nu houden aan een ochtendslaapje van 9 tot 10 en een middagslaapje van 13 tot 14.30. hopelijk worden de nachten dan ook weer beter.