15 Reacties

2 jaar geleden

Wat zielig zeg. Misschien heeft hij last van enge dromen.

2 jaar geleden

Reactie op Angelique94

Wat zielig zeg. Misschien heeft hij last van enge dromen.
Ja heel zielig. Hij is wel echt goed wakker maar laat zich ook echt niet troosten.

2 jaar geleden

Ja onze zoon heeft er niet echt last van maar als hij heel erg veel heeft gedaan op een dag of als hij in een nieuw sprongetje zit dan heeft hij het ook. Lijkt wel of het een nachtmerrie is zijn ogen gaan in zijn slaap dan alle kanten op en ook is hij dan geluiden aan het maken in zijn slaap ook ontroostbaar het enige wat dan bij hem werkt is naar beneden gaan en kabouter plop kijken

2 jaar geleden

Wordt hij wel op een redelijke tijd wakker? En als hij snachts wakker wordt kan hij dan wel zichzelf troosten? Hier betekend huilend wakker worden namelijk niet uitgeslapen

2 jaar geleden

Reactie op Claudiiaa

Wordt hij wel op een redelijke tijd wakker? En als hij snachts wakker wordt ...
Ik weet wel zeker dat hij vaak niet uitgeslapen is. In de ochtend altijd vroeg, zeg 5.30 en middagdutje laatste tijd steeds na 40 minuten wakker. Hij kan zichzelf niet troosten of weer in slaap krijgen nee

2 jaar geleden

Ik weet wel zeker dat hij vaak niet uitgeslapen is. In de ochtend altijd vr ...
Het klinkt inderdaad dat hij niet uitgeslapen is...

2 jaar geleden

Heb je al eens een slaapcoach geprobeerd? Je opent namelijk heel vaak topics over het slapen van je kindje. Ik ken heel veel mensen met goede ervaringen hier mee! Huilend wakker worden is vaak een teken van nog niet uitgeslapen zijn…

2 jaar geleden

Reactie op MK-89

Heb je al eens een slaapcoach geprobeerd? Je opent namelijk heel vaak topic ...
Morgen uitgebreide vragenlijst, maandag intake en dan 2 weken aan de slag met een slaapcoach! 🤞

2 jaar geleden

Morgen uitgebreide vragenlijst, maandag intake en dan 2 weken aan de slag m ...
Spannend!! Ik denk en hoop het voor jullie dat het gaat helpen 🤞🏻 heel veel succes 💪🏻

2 jaar geleden

Onze meid van bijna 21 maanden is al bijna 3 maanden ( soms waren rustig nachtjes met doorslapen) in nacht wakker huilen, schreeuwen, met hoofd bonken op bed, niks kan helpen. Soms moeten wij met haar paar uurtjes zitten tot wanneer ga zij in slaap valen. Als ga wij haar oppakken doet zij ook hoofd achterover. Heletijd "Oke" zeggen en bonken op bed. Zij is echt boos. Over dag niks aan de hand lekker vrolijk. Hoop dat het is zo fase en binnenkort is alles over.

2 jaar geleden

Komt het voor aan het begin van de nacht, 2 a 3 uurtjes nadat ze is gaan slapen? Dan kan het nacht angst zijn. Google maar eens.

2 jaar geleden

Morgen uitgebreide vragenlijst, maandag intake en dan 2 weken aan de slag m ...
Ben benieuwd naar je ervaring! Ik heb ook coaching gehad en het ging met een paar weken veeel beter. De eyeopener voor mij was dat het bij ons meer met de structuur overdag te maken had dan met slaapritueel/nacht. Toen we beter begrepen wanneer ze op bed moest en paar kleine tips qua ritueel, ging het veel beter. Ik was in de nacht ook zelf zo oververmoeid en boos van machteloosheid, dat is nu allemaal sterk verbeterd, alleen al omdat we een goed ‘plan’ hadden en dit houvast gaf. Alle goedbedoelde tips uit de omgeving was veel te willekeurig en niet op ons kind gemaakt. Hadden we echt eerder moeten doen die coaching. Ontzeg het jezelf aub niet 🙏🏻

2 jaar geleden

Hoe was jullie begeleiding met de slaapcoach gegaan? Betere nachten inmiddels?

2 jaar geleden

Ik ben ook wel benieuwd welke slaapcoach jullie hadden!?

2 jaar geleden

Reactie op Fabii

Hoe was jullie begeleiding met de slaapcoach gegaan? Betere nachten inmidde ...
De slaapcoach was pittig maar is goed gegaan!! Momenteel zitten we helaas even 1.5 week weer in een mindere periode, ik hoop dat het met de slaapregressie van 2 jaar te maken heeft. Maar door de coach werd de boosheid overdag minder, kan hij nu elke avond makkelijk zelf in slaap vallen zonder enige strijd, sliep hij (op afgelopen 2 weken na) elke nacht door tot 06.00 uur en als hij wakker werd in de nacht kon hij zich omdraaien en zelf verder slapen!!🤗 de middagslaapjes bleven moeizaam, dus dan slaapt hij vaak kort, of bij ons in de armen of we helpen hem in slaap en leggen hem weg