14 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Mij zoontje heb deze merk zijn echt top anti slip slofjes wij hebben ze met 6 maanden gehad en we zijn er zo te vreden over dat we ze weer besteld hebben in 24 maanden. Kost ongeveer 25euro volgens mij en ze hebben verschillende kleuren en ook voor meisjes

2 jaar geleden

Zeeman heeft vaak ook antislip slofjes (sok achtig dus ze blijven goed aan).

2 jaar geleden

Dit soort bedoel ik

2 jaar geleden

Van de Scapino. Top!

2 jaar geleden

Ik vind deze dikke sokken heel fijn voor mijn dochtertje!

2 jaar geleden

Reactie op Lisette8919

Van de Scapino. Top!
Wij hebben deze ook voor onze zoon (in een andere print haha) zijn inderdaad top! Hij loopt er heel goed op

2 jaar geleden

Er liggen nu ook hele fijne slofjes (met klittenband) bij de Action voor 3 euro!

2 jaar geleden

Gewone sokken met slipstopshoes erover. Deze kunnen ook gebruikt worden in het zwembad/onder de douche/ op het strand

2 jaar geleden

Gewone sokken met slipstopshoes erover. Deze kunnen ook gebruikt worden in ...
Goed idee dit! Hoe vallen ze? Ze gaan van maat 21-23 en mijn zoon heeft nu 23, zo jammer als ze binnen korte tijd dan alweer te klein zijn

2 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Goed idee dit! Hoe vallen ze? Ze gaan van maat 21-23 en mijn zoon heeft nu ...
Mijn zoontje heeft maat 22 en die van 21 23 zijn wel nog echt te groot. Maar volgens mij kun je ze altijd ruilen indien te klein

2 jaar geleden

Reactie op cinthia

Mij zoontje heb deze merk zijn echt top anti slip slofjes wij hebben ze met ...
Deze hebben wij ook gehad , helemaal fan van,. Vooral als ze nog kruipen en soms gaan staan! Top slofjes.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op JBVR

Deze hebben wij ook gehad , helemaal fan van,. Vooral als ze nog kruipen en ...
Ja zeker ideaal zijn ze Me zoontje heb de slofjes iedere keer aan zo dra hij wakker word en na beneden gaan Lekker warme voetjes dan 😁

2 jaar geleden

Ze hebben ook fijne slofjes bij de Action, met klittenband, dus makkelijk aan en uit trekken