10 Reacties

5 jaar geleden

En als je eerst een flesje maakt van bijv. 60 cc (of waarvan je weet dat ze dat op drinkt) en dan kwartier/half uur weer zo n flesje? Ik geen ervaring met AR voeding. Ik geef mijn dochter zeker met dit weer meerdere kleine flesjes ze geeft zelf wel aan wanneer ze genoeg heeft.

5 jaar geleden

Mijn oudste dochter heeft ook AR voeding gehad, het is inderdaad wat dikkere voeding. Wij gebruikte wel een gewone speen (Avent), maar je moet zorgen dat het poeder volledig is opgelost in de fles zodat de speen niet verstopt raakt. Ik kookte altijd water, vulde de fles met de helft van het water, poeder erin en met een minigarde goed door roeren. Vervolgens aanvullen met koud water en dan weer goed roeren, op deze manier ging het altijd wel goed bij mij.

5 jaar geleden

Ik bereid het altijd in een aparte beker met een vork goed roeren i.v.m. klontjes. En laat het niet te lang staan. Ik gebruik de MAM fles met speen 1. Laatste 10 cc krijgt ze er nooit uit. Hier te maken met een flink gulzige drinker. Snap dat niet dat ze dit in 20 min leeg drinkt want deze voeding is idd zo dik als milkshake. Ik zou ene grotere speen proberen als ik jou was. Desnoods een pap speen

5 jaar geleden

En idd zorgen dat er geen klontjes in zitten. Ik heb een tijdje de voeding gezeefd na bereiden zodat ik zeker wist dat de fles niet verstopt kon raken

5 jaar geleden

Bij ons ging het eigenlijk altijd goed, zelfs met een speen 1. Maar sinds we de babyvoedingsmixer van Prince Lionheart gebruiken gaat het super! https://www.bol.com/nl/p/babyvoedingsmixer/9200000058291665/?country=BE

5 jaar geleden

Van welk merk geef je de AR? Heb gemerkt dat er verschil in dikte zit tussen merken. Nutrilon ijft bijvoorbeeld dunner dan de Hero comfort en de Kruidvat is nog weer dunner dan de Nutrilon. Maar hoewel de Kruidvat dunner is dan de nutrilon spuugt ons ventje minder op de Kruidvat voeding dan op de Nutrilon. 🤔 Wij geven de nutrilon AR met speen 3 van Dr Brown. Dat werkt voor ons prima.

5 jaar geleden

Reactie op Moesje

Van welk merk geef je de AR? Heb gemerkt dat er verschil in dikte zit tusse ...
Geven ook nutrilon met speen nr 3

5 jaar geleden

met deze hitte krijgt onze kleine elke 2 uur 60cc. Maar ook met 120 cc geen probleem dat het te dik wordt, wij hebben ar van nutrilon en de d'r Brown fles, maar wel met een speen van difrax want de d'r Brown speen pakt hij niet. Gebruiken speen maat m dus maat 2. Maar moet zeggen zelfs met de 120cc heeft hij binnen een kwartier z'n fles leeg dus daar kan 't ook aan liggen.

5 jaar geleden

Heb ik hier ook als de melk koud is. Ik moet het water opwarmen, poeder bijdoen, schudden. Vanaf de melk (water + poeder) te koud is, is het een dikke pap. Dus mss een beetje opwarmen ?

5 jaar geleden

Reactie op Boysmom2020

Bij ons ging het eigenlijk altijd goed, zelfs met een speen 1. Maar sinds w ...
Dankje we hebben m besteld! Alleen past die niet in d dr Brown fles haha. Welk fles gebruik jij?