8 Reacties

3 jaar geleden

Weet niet of jullie het al van plan zijn: Een overnachting inplannen. Met een kleine moet je echt regelmatig stoppen, ze moeten er even uit, bewegen. Verder speelgoed dat je kunt vastmaken aan het zitje, anders ligt alles binnen no time op de grond.

3 jaar geleden

Wij zijn met onze tweeling op vakantie geweest, 3 dagen gereden over 2400km. Elke dag 8uur gereden, met tussenstop erbij. Dus hebben inderdaad overnachtingen gedaan met hun. We hadden een tv’tje voor hun in de auto maar werd niet echt naar gekeken, speelgoed hadden ze, maar je merkte echt dat 8uur in de auto zitten wel genoeg was.

3 jaar geleden

Wij hebben toen snachts gereden bijna 10 uur. Ze werd alleen wakker als we gingen tanken. ( was 8 maanden)

3 jaar geleden

Zeker een overnachting plannen als het netto 16 uur rijden is. Wij zijn nog niet zo lang terug uit Zuid-Frankrijk. Genoeg stoppen onderweg, aan je thuisritme houden met eten en slapen, neem een groot kleed mee en speelgoed. Een paar mini cadeautjes zijn heel handig voor als het echt niet meer gaat en je geen goede stop tegen komt.

3 jaar geleden

Ik zou ook zeker overnachten ergens of als je dat niet wilt dan 's nachts rijden.. Zo'n afstand is echt te lang om ze bezig te kunnen houden.

3 jaar geleden

Ik ben heel benieuwd hoe het gegaan is. Ik ben blij dat we in Nederland zijn gebleven. Wij moesten gister 3,5 uur rijden, dit was echt lang genoeg voor ons zoontje😅....

3 jaar geleden

Reactie op Irene94

Ik ben heel benieuwd hoe het gegaan is. Ik ben blij dat we in Nederland zi ...
We zijn inmiddels al 1,5 week op vakantie. We zijn in de avond gaan rijden. Ons zoontje heeft de hele nacht geslapen en werd rond 8 uur zelf wakker. We zijn toen ergens gestopt om te ontbijten. De rest van de dag deed die het ook super goed.. geen 1 keer gehuild. Ging overdag rustig spelen en slapen... had voor de zekerheid een tablet mee met filmpjes maar deze hebben we zelfs niet gebruikt!

3 jaar geleden

Reactie op Babymay

We zijn inmiddels al 1,5 week op vakantie. We zijn in de avond gaan rijden. ...
Wauw dat klinkt super!! Daar ben ik wel jaloers op haha. Geniet van jullie vakantie!