31 Reacties

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook nog de maxicosi. Daar kunnen ze in principe tot een maand of 15 in hoor. Hoezo denk je dat hij toe is aan de grotere stoel?

3 jaar geleden

Wij van bij de start al de britax romer en maxi cosi assifix

3 jaar geleden

Onze mannetje is 7 mnd en is ook toe aan een autostoel. De maxi cosi is echt te krap geworden voor hem..

3 jaar geleden

Wij gebruiken de babyaustoel tot hoofdje er boven komt of ze de kaap van 13 kg bereikt heeft. Tot dan.blijft dat Het veiligste. Als je toch wil overstappen neem.je.best 1 die je tegen de rijrichting kaj zetten. Minstens tot 15 a 18 mdn. Langer is zelfs nog beter. Oudste dochter zat tot 4 jaar tegen de rijrichting.

3 jaar geleden

Wij hebben er eentje van besafe voor onze dochter. Zit ze perfect in! (Ze zit uiteraard niet met zo’n dikke jas in de auto, die moest nog uit). Kan opzich prima hoor. Wij vonden de autostoel groep 0 die wij hadden niet prettig. Die zit nu bij mijn vriend in zijn werk bus voor als hij haar ophaalt van de opvang

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook nog de maxicosi. Daar kunnen ze in principe tot een maand ...
Het wordt steeds krapper en zeker met een jasje/dikke trui dan zit hij behoorlijk krap. Ook wilt hij steeds meer zien en hangt hij steeds meer naar voren om meer te kunnen zien😊

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Wij hebben er eentje van besafe voor onze dochter. Zit ze perfect in! (Ze z ...
Ja zo’n soort stoel bedoel ik! Ziet er heel comfortabel uit en veilig! Ook kunnen ze meer zien dan denk ik. Welke is dit?

3 jaar geleden

Reactie op Anna🤍

Ja zo’n soort stoel bedoel ik! Ziet er heel comfortabel uit en veilig! Ook ...
Dit is de BeSafe iZi Turn i-size. Hij is te gebruiken vanaf 6 maanden ongeveer en is 360 graden draaibaar. Hij is wel wat duurder en ze zijn vast goedkoper te vinden alleen dit is een van de weinige die geschikt is voor onze auto. Ben er super tevreden over!

3 jaar geleden

Römer, echt ideaal!

3 jaar geleden

Maxi cosi begint bij ons ook echt te klein te worden. Ik hen besloten te gaan voor een autostoeltje van 0 tot 4 jaar. Nania Autostoel Cosmo SP

3 jaar geleden

Als de voetjes eruit hangen best veranderen als je een ongeluk hebt met de wagen kunnen de voetjes of beentjes breken. De onze zit ook al mooi zelfstandig en nu gebruik ik de i size v cybex kan ze nog in neerliggen ook

3 jaar geleden

Reactie op LS1989

Als de voetjes eruit hangen best veranderen als je een ongeluk hebt met de ...
Dat klopt niet. Zelfs maxi cosi zelf zegt pas over stappen als hoofdje er boven komt.

3 jaar geleden

Reactie op LS1989

Als de voetjes eruit hangen best veranderen als je een ongeluk hebt met de ...
dat is zeker niet waar. Het heeft niks te maken met de beentjes maar met het hoofdje. Ook bij een gewone autostoel kunnen de beentjes namelijk bungelen. Dit zou betekenen dat mijn dochtertje met 3 maanden de maxicosi al uit moest.

3 jaar geleden

Wij hebben gister deze gehaald zit ze perfect in vind het ook super leuk

3 jaar geleden

Wij hebben deze laatst gekocht en super blij mee €199,-! Hij kan 360 draaien, achterwaards kan hij in lig en meerdere zit standen, heeft isofix met steunvoet ipv toptheter (dat vonden wij echt niks), er zit een zonnekap op 🙌 en de stof is lekker dik en zacht waardoor je de hardheid van de stoel niet voelt. Bij andere stoeltjes voelde je dit overduidelijk.

3 jaar geleden

Wij hebben deze.

3 jaar geleden

Bij mijn oudste heb ik hem tot 14 maanden in de maxi cosi gehad. Voor jezelf is het sjouwen met een kind in een maxi cosi moeilijker, maar toen hij een maand of 10 was liet ik de maxi cosi altijd in de auto en tilde ik hem eruit. Veel makkelijker dragen! Als je er toch voor kiest om een andere autostoel aan te schaffen is het vooral belangrijk dat je ze tegen de rijrichting in kan vervoeren. Deze autostoelen zijn qua prijs volgens mij wel wat duurder dan de stoelen die dat niet kunnen. Voor de baby is het wel een stuk veiliger, omdat hun nekje nog niet zo sterk is. Bij een eventuele botsing wordt hun hoofd in de stoel gedrukt bij achterwaarts vervoeren. Als ze naar voren kijken, klapt hun hoofdje ook naar voren.

3 jaar geleden

Deze net vandaag bezorgd! Vanmiddag even een testrit doen 😅

3 jaar geleden

Mijn dochter is bijna 7 maanden en is nu boven 9 kg. Als ik haar in de autostoel groep 0 zet die wij hebben moet ik haar echt erin duwen zodat ze tussen de gordels blijft. Ik ga binnenkort ook dus maar een nieuwe halen

3 jaar geleden

Wij hebben deze, hele fijne stoel vanaf geboorte tot 36 kilo 😊