17 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben wel echt fan van het draaien, veeeel ergonomischer ! Wij hebben de britax romer en de maxi cosi assix (of assifix, ben niet zeker hoe ie noemt). Gebruiken wij al van bij de start

3 jaar geleden

Reactie op LiesVM

Ik ben wel echt fan van het draaien, veeeel ergonomischer ! Wij hebben de b ...
Ah oke! Die maxi cosi had ik inderdaad ook gezien... we hebben nu cybex met al een onderstel... twijfel om hiervoor de nieuwe stoel te halen of niet...

3 jaar geleden

Als je een lage auto hebt (ipv suv) Of zelf heel lang bent (denk aan je rug) Of als je veel in smalle parkeervakken staat, dan is die draaifunctie echt heel fijn!! Heb er al vijf jaar een en is nog steeds super. Als je die gebruikt moet je wel verplicht 15 maanden achterstevoren vervoeren. Heb zelf de axissfix maxi cosi. Fijne stoel; veel slaapstanden (handig zodat hoofd niet voor over valt), goeie hoofdsteun, makkelijk te verstellen, hoes is wasbaar! Enige minpunt; ze zeggen dat die tot 4 jaar gaat maar met 2,5 jaar waren beide zoons er echt uitgegroeid. Misschien dat dat met andere merken anders is?

3 jaar geleden

Wij hebben nu de Kidsriver Silas in mijn auto. Zoooo blij dat ie kan draaien. Als onze dochter uit de maxi cosi is gegroeid, schaffen we voor in de auto van mijn man de Joie I-Spin 360 aan. Kwam als beste uit de test toen ik mij afgelopen december heb laten informeren 馃檭

3 jaar geleden

Draaibaar is zeker niet overbodig! Ideaal! Ik blij met deze: https://www.bol.com/nl/p/autostoel-david-pro-groep-0-1-2-3-inclusief-isofix-zwart-grijs/9300000013154049/?Referrer=ADVNLGOO002031-5FABZVTXQT4NE-452983119303&gclid=CjwKCAiAg8OBBhA8EiwAlKw3klUILHR9Nbd9gM-cLQg0YRQc_1Q2OcQDKONfRGm7InBMi2RYOml6BhoCOoMQAvD_BwE

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben de joie I spin 360. Heel tevreden mee. Draaibaar kan ik zeker aanraden!

3 jaar geleden

Wij hebben ook de joie I spin 360. Komt het beste uit de test bij de consumentenbond. Wij zijn er heel blij mee en voor dat draaien is ideaal! Zeker doen!

3 jaar geleden

Reactie op Lindeboom

Wij hebben ook de joie I spin 360. Komt het beste uit de test bij de consum ...
Ja die hebben we ook gehaald, heel tevreden met de stoel鈽猴笍

3 jaar geleden

Wij zijn met de goliath pro heel tevreden. Is tot 38 kilo, draaibaar en betaalbaar!

3 jaar geleden

Reactie op Lindeboom

Wij hebben ook de joie I spin 360. Komt het beste uit de test bij de consum ...
Is hier een losse isofix voor nodig?

3 jaar geleden

Reactie op Diana van Klaveren

Wij zijn met de goliath pro heel tevreden. Is tot 38 kilo, draaibaar en bet ...
Wij ook!!

3 jaar geleden

Wij hebben 1 van besafe die tot ong 4 jaar tegen de rijrichting kan.

3 jaar geleden

Reactie op Daisy99

Is hier een losse isofix voor nodig?
De stoel zit aan de isofix vast dus je hoeft geen losse isofix te kopen. Het is zeg maar 1 ding/pakket. Hieronder de link van de stoel. https://www.baby-dump.nl/producten/autostoeltjes/39/joie-i-spin-360/59101/joie-i-spin-360/65471/

3 jaar geleden

Wij ook!!
Is deze inclusief isofix?

3 jaar geleden

En iemand ervaring met de maxi cosi Tobi, zonder isofix?

3 jaar geleden

Draaien echt super fijn wij hebben het baby autostoeltje van cybex inclusief iso fix en op die zelfde iso fix kan ook de autostoel..

3 jaar geleden

Reactie op TwinsSGJ

En iemand ervaring met de maxi cosi Tobi, zonder isofix?
Ja zeker. Geen problemen mee. 2 stoeltjes hiervan voor in allebei de autos! Altijd goed vast en makkelijk te gebruiken.