4 Reacties

3 jaar geleden

Mijn ouders hebben wel een auto stoel heb er 1 via marktplaats voor hun. Nu is mijn moeder 60 en Zoë is daar 1 a 2 keer per week. Meeste doen ze gewoon met de fiets maar voor het geval het slecht weer is

3 jaar geleden

Doen wat goed voelt, en niet doen wat niet goed voelt. Je kan het toch eerlijk aangeven. Ik vind je argumenten redelijk. Misschien dat je haar rij-vaardigheid achterwegen kan laten met het aangeven.

3 jaar geleden

Mijn ouders en schoonouders hebben zelf 1 aangeschaft, niet al te duur. Lijkt mij niet dat zij jullie zouden moeten vragen om een stoel erbij aan te schaffen. Als zij erop uit willen in de auto moeten ze het zelf maar kopen vind ik.

3 jaar geleden

Na onze verhuizing ging onze oudste nog een tijdje met ons met de trein naar zijn oude opvang. Toen er een keer een heftige storing was was het een heel gepuzzel om hem thuis te krijgen. Wij hebben er toen voor gekozen om een meegroeistoel te kopen voor bij mijn ouders. De stoel wordt niet heel vaak gebruikt, maar het is toch echt handig dat ze hem hebben. De jongste past voorlopig nog in de maxicosi, dus die kan daarin ook mee. Als je het niet ziet zitten dat ze met je dochter rijdt zou ik dat aangeven. Zorg wel dat het duidelijk is. Je wilt niet dat ze anders opeens zelf een stoeltje koopt (waar je kwalitatief misschien nog minder achterstaat) om haar in te vervoeren.