15 Reacties

4 jaar geleden

Wanneer ze zelf het nekje stijf kunnen houden mag deze eruit

4 jaar geleden

Ik heb ook zo'n stoeltje en mijn zoontje was ook bij de geboorte 4 kg en 55 cm. Hij is nu ongeveer 6,5 kg en is ong 2,5 maand. Ik heb de verkleiner er vorige week uitgehaald omdat ik idd ook vond dat hij niet goed zat, schoudertjes omhoog gedrukt.. ik had de riempjes al 1 gaatje omhoog gedaan maar hielp niet veel. heb het gewoon geprobeerd en ik vind dat hij er nu veel mooier in zit. Riempjes sluiten nu ook mooi aan bij zijn schouders.

4 jaar geleden

Ik heb dit stoeltje ook. Onze zoon was bij de geboorte 4370gr 57cm en van onze kraamhulp hoefde de verkleiner er van begin af aan al niet in. En de riempjes hebben wij 5 weken geleden al 1tje omhoog gedaan, maar heb het idee om goed aan te sluiten bij zijn schouders dat hij weer omhoog moet.

4 jaar geleden

Heb dit stoeltje ook. Zoontje is 11 weken. Vorige week verkleiner eruit gehaald, zit beter, maar nog steeds zit het gek. Lees nu dat de riempjes omhoog kunnen. Ook maar eens proberen dan:p

4 jaar geleden

Er gaat een wereld voor me open 🤣

4 jaar geleden

Ik wist ook niet dat de riempjes omhoog kunnen 😆 Wat wij in het begin hebben gedaan, is een opgevouwen hydrofiele doek ter hoogte van zijn rug, toen hij nog te klein was voor zonder hoofdsteun maar te groot voor met

4 jaar geleden

Ik had een Joie autostoeltje. Ons zoontje zat er voor geen meter in, helemaal opgevouwen. Wanneer we weg gingen spuugde hij alles er weer uit omdat hij gewoon niet lekker zat. We hadden ook de autobase erbij waardoor hij in de auto wat voorover kwam te zitten waardoor zijn hoofd bungelde. Ik heb de autostoel teruggebracht naar de winkel en een andere gekocht. Alle problemen mbt zitten zijn opgelost 😅.

4 jaar geleden

Ah thanks voor al de reacties!! Ik ga gewoon even uitvogelem hoe hij er het beste in zit. Denk riempjes 1 omhoog en zitje eruit. Kan blijkbaar niet zoveel kwaad als ik t zo allemaal lees.

4 jaar geleden

Reactie op MOMMYOFC

Ik had een Joie autostoeltje. Ons zoontje zat er voor geen meter in, helema ...
Oh dat is wel heel vervelend. Hier zat hij er opzich wel lekker in tot 2 weken terug ofzo denk. Beter dat je nu een andere hebt!

4 jaar geleden

Reactie op Mamavandriekindjes

Oh dat is wel heel vervelend. Hier zat hij er opzich wel lekker in tot 2 we ...
Dan is het inderdaad het proberen waard om met de riempjes te knutselen. Hopelijk zit hij dan weer wat beter ☺️.

4 jaar geleden

Reactie op vmschr

Er gaat een wereld voor me open 🤣
Hier dus ook! Gisteravond de riempjes een gat omhoog verplaatst, wat ik overigens nog best een werkje vond, en hij zit er nu eindelijk normaal in!

4 jaar geleden

Mijn mannetje zit een stuk beter nu, na het verplaatsen van de riempjes en zonder inzetkussen. Ik zag dat het korte riempje waar de rode knopspuiting aan zit ook zelfs nog eentje naar beneden kan. Dat hoeft bij ons denk nog met niet.

4 jaar geleden

Ik heb ook een stoeltje van joie, maar vind ook dat ze er helemaal niet lekker in zit! Veel te ingedrukt, mer der kinnetje op der borstje. Geen fijne stoel tot nu toe. Blijf hopen dat hij zo beter zit als ze wat groter is. Toch ook maar eens proberen de verkleiner er uit te halen

4 jaar geleden

Reactie op Lisette1987

Ik heb ook een stoeltje van joie, maar vind ook dat ze er helemaal niet lek ...
Misschien eerst alleen het kussentje bij de bips uit de verkleiner halen?

één maand geleden

Ik heb ook dit autostoeltje, wilt ook niet dat ik de riempjes kon veranderen dit ga ik straks zeker proberen, maar kan je het hoofdsteun erop uithalen? Want bij mijn dochter zitten haar oortjes altijd in 2 geplooid doordat dit precies te klein wordt?