5 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees graag mee

3 jaar geleden

Hoi hier eet ze al 1.5 geen groente meer. Is een fase heb ik gelezen. Kon me er vreselijk aan irriteren maar leg het bij me neer. Ik bied 1 keer in de week een potje aan. Gaat het goed volgende dag weer aanbieden gaat het niet goed dan geef ik niet. Ze eet soms wel wat Spaghetti of rijst van ons mee. Zal wel weer overgaan

3 jaar geleden

Hier precies zo... Soms dan lukt het me om een hapje tussendoor te geven. Meestal geef ik hem wat in zijn handen om af te leiden maar dit werkt meestal maar 2 happen. Soms dan leg ik het voor hem neer, wat echt een gesmeer is, maar dan eet hij nog wel eens wat. Per dag zo wisselend. En dit gaat de hele dag door. Als hij over de dag weinig heeft gehad dan doe ik een schepje pap extra in de fles. Zou vanzelf wel weer over gaan denk ik maar. Hij at voorheen prima

3 jaar geleden

Reactie op Irene94

Hier precies zo... Soms dan lukt het me om een hapje tussendoor te geven. ...
Ja hier ook en als ik hem zelf laat eten gooit die het over zich heen of op de grond en heel soms gaat er een klein hapje na binnen, waarbij die een zuur gezicht trekt. We hopen maar dat het snel beter gaat. Ik was al bang dat het aan mij lag haha

3 jaar geleden

Reactie op shirleyc

Ja hier ook en als ik hem zelf laat eten gooit die het over zich heen of op ...
Dat inderdaad haha. En brood pluist hij helemaal uit elkaar🤦‍♀️🤷‍♀️....