6 Reacties

2 jaar geleden

Hier het zelfde een fase die al vanaf mei duurt

2 jaar geleden

Hier precies andersom. Warm eten wil s avonds wel. brood s ochtends en tussen de middag niet. Wat ik er ook op smeer.. duurt hier ook al enkele weken. Nee is bij hem ook echt nee of hij spuugt het gelijk uit.

2 jaar geleden

Ik herken het niet.. hier is brood geen favo en avondeten soms. Misschien kun je rauwe/afgekoelde groente aanbieden? Dat hij dat eet ipv warm.

2 jaar geleden

Hier at ons zoontje ook heel slecht, het is voor hem/ons een fase geweest die ong 2,5 maand heeft geduurd. Ineens eet hij alles weer mee, we geven hem alleen ‘leuke aandacht’ en kijken niet als hij gaat eten. Hoe meer we ons daar op focussten hoe slechter hij ging eten. Hij krijgt bij ons ons altijd yoghurt/kwark na het eten en dat bleven we geven. Als hij niet at, deden we er muesli in zodat hij wel iets binnen kreeg. Nu zit hij zo vol dat hij dat niet eens meer op krijgt soms

2 jaar geleden

Hi, wij maken precies hetzelfde mee. Ik lees het vaker hier in de groepen dus ik ga ervanuit dat het een fase is. Ik smeer wel een broodje als ik merk dat het gewoon echt niet gegeten wordt.

2 jaar geleden

Hier is de fase net 3 dagen begonnen, ze wil alleen maar pasta en soms helemaal niets. Daarentegen eet ze wel brood.. ze loopt zelf naar de kast om aan te wijzen wat ze op haar brood wil. Mijn nicht ( kraamverzorgende) gaf het advies om toch wel elke keer aan te bieden wat er die avond op tafel staat en niet het kindje te laten winnen door te maken wat ze willen. Ze vertelde dat ze rond anderhalf jaar dat sommige kindertjes het structuur raar vinden en een eigen smaak krijgen. Dus dat ga ik maar proberen. Verder is louisa goed gezond en op gewicht dus daar maak ik mij verder geen zorgen om.