4 Reacties

één jaar geleden

Verkeerde geboortegroep. Kindjes hier zijn 2,5 jaar

één jaar geleden

Door corona weet ik niet....maar ze is dan ziek, neem ik aan....koorts? Dan is drinken belangrijk, maar ze eet en drinkt. Tandjes zou ook een hele goede reden zijn dat het zuigen aan de fles wat lastig wordt. Daarnaast eet ze wel en daar haalt ze ook vocht uit. Een dagje zou ik niet zo'n zorgen over maken. Goede indicatie voor vocht is de hoeveelheid plasluiers. Neemt dat drastisch af, dan moet je je zorgen maken!

één jaar geleden

Reactie op Brie

Door corona weet ik niet....maar ze is dan ziek, neem ik aan....koorts? Dan ...
Dankjewel voor je bericht! Voor een dagje maak ik me inderdaad niet zo heel zorgen maar wat je zegt haar plas luiers zijn nog goed dus dat is fijn! Nu drinkt ze nog steeds weinig en haar ‘eetlust’ word ook minder. Bied van alles aan.. Dit is vandaag; 08.30 u 180 cc melk 2 hapjes brood 12.45 u potje fruit 16.45 u 80 cc melk 17.45 u 2 hapjes groente 1 danoontje 20.00 u 80 cc melk 340 ml melk totaal Natuurlijk vocht uit haar fruit maar toch algemeen weinig.. bied tussendoor alles aan, koekjes / broodjes / aanmaak .. niks wilt ze. Herken het zoooo niet! Ze is zo gek op alles altijd

één jaar geleden

Als je je echt zorgen maakt gewoon de huisarts of huisartsenpost bellen voor advies! Volg je hart