16 Reacties

5 jaar geleden

Ja hier ook een mopperkontje. Hier af en toe een dag. Enige wat helpt is hem tegen je aan laten plakken en veel knuffelen🥰

5 jaar geleden

Ja hier ook wat meer idd sinds een week. Kleine is volgende week 7 mnd. Het heeft heel erg te maken met het feit dat ze nu afstanden leren kennen en dus verlatingsangst krijgen. Dat moet met 2 wk weer beter worden volgens oei ik groei!

5 jaar geleden

Sprongetje! Het Oei ik groei boek vertelt het je allemaal!

5 jaar geleden

Jep een sprong deze duurt gelukkig niet lang! 😘

5 jaar geleden

Herkenbaar, hier ook!

5 jaar geleden

Reactie op levvie

Ja hier ook wat meer idd sinds een week. Kleine is volgende week 7 mnd. Het ...
Ja klopt inderdaad. Ik zag in de Oei ik groei app dat hij inmiddels week 29-30 heeft bereikt, de weken die niet bij een sprong horen maar waarbij baby’s wel weer last hebben van hangerigheid en humeurigheid. Ik merk aan mijn zoontje dat de afstand tot speelgoed/voorwerpen hem erg kan frusteren. Hij wilt zo graag dingen kunnen bereiken maar het lukt hem niet. Mopperen doet hij ook als ik idd wegloop. So hej, ik word direct “teruggefloten” door hem 😬

5 jaar geleden

Nou vertel mij wat, meneer jammert en huilt als hij mij niet ziet of niet bij zn speelgoed kan en normaal is hij een hele vrolijke baby maar nu zuigt hij echt mijn energie uit me want ben dit gewoon niet gewend maar hij wil inderdaad veel knuffelen en hangen bij papa en mama maar dat kan nou eenmaal niet de hele tijd

5 jaar geleden

Reactie op ilona01

Nou vertel mij wat, meneer jammert en huilt als hij mij niet ziet of niet b ...
Ja, dat het je energie zuigt herken ik op het moment wel. Ik probeer vaak in te gaan op zijn gemopper door hem bijvoorbeeld te verplaatsen naar de box of een ander speelkleed. Of gewoon bij me te nemen. Maar het is voor even goed en na een paar tellen begint het ge-hmmmmm-hmmmm-hmmmmmmmmmm en gejengel weer. Het is vermoeiend, want je wilt ook gewoon je eigen ding doen zonder continu weer naar hem terug te lopen. Maar goed... laten we dit mantra maar weer eens hardop zeggen 😁: het is een fase, het is een fase, het is een fase

5 jaar geleden

Sprongetje. Hier is ze er weer doorheen maar heeft kleine 2 weken geduurt

5 jaar geleden

Wellicht verlatingsangst of tandjes die aan het doorkomen zijn?

5 jaar geleden

Ja, dat het je energie zuigt herken ik op het moment wel. Ik probeer vaak i ...
Ge-hmmmmm, hmmmmm, hmmmm... ook dit speelt bij ons een groot rol😂😂😂😂 İk ga stuk, dacht echt dat het alleen bij mijn zoon dit gaande was😅 Fase, fase, fasee wanneer houdt het op????

5 jaar geleden

Reactie op duomil

Ge-hmmmmm, hmmmmm, hmmmm... ook dit speelt bij ons een groot rol😂😂😂😂 İ ...
Haha.. onze zoontjes kunnen elkaars handen schudden, zoveel lijken ze op elkaar 😛. Ja meid haha.. fases fases. Wanneer komt er een eind aan al die lastige fase. Ps: je hebt prachtige kindjes ma sha Allah, te zien aan je profielfoto.💕

5 jaar geleden

Haha.. onze zoontjes kunnen elkaars handen schudden, zoveel lijken ze op el ...
Hahahaha !! Zeker die 2 boys maken het nu al lastig voor ons 😏 Dankjewel lieverd! Moge Allah al onze kinderen beschermen van slechte ogen 🧿

5 jaar geleden

Reactie op duomil

Hahahaha !! Zeker die 2 boys maken het nu al lastig voor ons 😏 Dankjewel ...
Ameeeen 🤲🏻💕

5 jaar geleden

Hier ook! Zo vermoeiend dit.. herken mijn lieve vrolijke baby niet meer terug. Hoop dat deze fase snel voorbij is.

5 jaar geleden

Hier ook! De hele ochtend en middag aan het mopperen. Zelfs met de fles in de mond moppert hij. Vanochtend tijdens het fruithapje bleef hij stug door mopperen tussen de lepeltjes fruit door .. haha, moest er op een gegeven moment om lachen. Met het verkeerde been uit bed gestapt, I geuss