26 Reacties

6 jaar geleden

Mijn zoontje kreeg het met 2 weken. Nu 4 weken verder en hij heeft er nu geen last meer van. Niets op smeren, trekt echt vanzelf weg.

6 jaar geleden

Ik heb mij laten vertellen dat dit komt door de hormonen in de BV. Dit komt bij ons als moeder vandaan en dit zou na enkele maanden weg moeten trekken. Onze zoon heeft er ook last van maar verschilt per dag. Ene dag zit hij helemaal vol en volgende dag maar klein beetje. Al lijkt het nu sowieso minder te worden. Hij is morgen 4 weken.

6 jaar geleden

Onze zoon van 4 weken heeft het ook. Je geeft jouw hormonen hiervoor mee met de bevalling. Duurt een aantal weken tot het vanzelf weg gaat. Er is niet echt iets aan te doen. In ieder geval niets op get gezichtje smeren, dan wordt het erger zeiden ze op het CB.

6 jaar geleden

Onze vent had het ook, nu een kleine 2 weken verder is het niet meer zichtbaar. Nog een paar kleintjes maar die zijn niet zo vurig van kleur..

6 jaar geleden

Heeft er iemand een foto hoe het er bij jullie kindje uit ziet? Mij is verteld dat m’n dochter er ook veel last van heeft maar van haar is het echt aan het uitdrogen

6 jaar geleden

Gisteren toevallig aan de huisarts gevraagd, dit zou baby acne zijn. Idd niets op smeren werd gezegd, gaat vanzelf over.

6 jaar geleden

Reactie op joyy90

Gisteren toevallig aan de huisarts gevraagd, dit zou baby acne zijn. Idd ni ...
Hij is nu bijna 3 weken oud trouwens, met 2 weken begonnen.

6 jaar geleden

Hier ook met 4 weken last van! Inderdaad ene dag iets meer dan andere dag en ook op het lichaam

6 jaar geleden

Is dit volgens jullie baby acne?

6 jaar geleden

Ik doe moedermelk in het badje van mijn dochter en sindsdien is het veel rustiger.

6 jaar geleden

Mijn baby kreeg ook zoiets maar ik denk dat het komt door de warmte. Tenminste ik zocht het op en ik herkende dat op internet. En als ik haar in badje doe dan lijkt t iets meer weg te gaan. En ik houd haar weg van warmte.

6 jaar geleden

Reactie op Maytwenty

Ik doe moedermelk in het badje van mijn dochter en sindsdien is het veel ru ...
Hoeveel moedermelk doe je ongeveer bij een gevuld badje erin?

6 jaar geleden

Reactie op delphineeeeeee

Dit is baby acne ja... is erger voor ons dan voor de kindjes :)

6 jaar geleden

Reactie op Doortje90

Hoeveel moedermelk doe je ongeveer bij een gevuld badje erin?
Wat ik over heb dus verschilt van 30 ml tot 1 keer in het ergste geval 100 ml (dat stond te lang in de koelkast😅)

6 jaar geleden

Reactie op delphineeeeeee

Hey nee dat denk ik niet, mijn meisje heeft het ook maar dit zou dan wel heel erg zijn, lijkt ook wel droger of niet?

6 jaar geleden

Hier begint het ook te komen. Hij is 7 week

6 jaar geleden

Wij zijn gisteren bij de huisarts geweest en volgens haar is dit ook baby acne. En gisteren zag het er nog vuriger uit. Startte 2 weken geleden heel iets en is sinds 3 dagen zo. Ze is vandaag 5 weken oud.

6 jaar geleden

Gaat vanzelf weer weg. Niet aan zitten, dan kan het gaan ontsteken. Het komt net als bin de pubertijd door hormonen. Gelukkig duurt het bij baby's alleen een stuk korter

6 jaar geleden

Reactie op vmschr

Wij zijn gisteren bij de huisarts geweest en volgens haar is dit ook baby a ...
Ook van 6 mei? Bij die van mij precies hetzelfde!!

6 jaar geleden

Reactie op xfennn

Ook van 6 mei? Bij die van mij precies hetzelfde!!
Klopt!