15 Reacties

3 jaar geleden

Heeft ze/hij net ontdekt dat ze/hij kan staan? Onze oudste deed dat ook toen hij dat kon, alleen wist hij nog niet hoe hij weer kon gaan zitten. Dus telkens neergelegd. Het gaat ze vanzelf vervelen, dat trucje ;)

3 jaar geleden

Ze kan sinds ongeveer 1,5 maand staan. Maar ze is wel de eerste stapjes langs de tafel aan t zetten. Ze staat nu steeds huilend aan de reling en is niet stil te krijgen

3 jaar geleden

Ohja hier ook gehad, alleen maar staan en huilen. Wij moesten hem echt in de stoel in slaap wiegen en dan heel zachtjes neerleggen en die wiebelen in de hoop dat hij niet wakker werd... Anders kon je er op nieuw beginnen. Dood vermoeiend, en we doen het eigenlijk nog steeds

3 jaar geleden

Reactie op Denise27

Ohja hier ook gehad, alleen maar staan en huilen. Wij moesten hem echt in d ...
Dit is precies wat wij nu sinds een weekje hebben, incl wiegen en angst bij het neerleggen. Vreselijk he. Hoe lang is dit bij jullie gaande? En heb je ook andere dingen geprobeerd?

3 jaar geleden

Reactie op noura-25

Dit is precies wat wij nu sinds een weekje hebben, incl wiegen en angst bij ...
Poeh al wel een paar maanden ondertussen, hij kan al zo lang staan... Maar hij sliep sws slecht snachts, we zijn bij iemand geweest die z'n vaccinaties heeft ontstoort en hij heeft nu een speciaal voedingschema. Daar had hij schijnbaar last van want nu gaat het echt wel beter en blijft hij vaker liggen. We hebben er nog aan gedacht een peuter bedje te kopen, maar nog niet gedaan omdat het nu dus al wel beter gaat

3 jaar geleden

Die van ons gaat staan nooit weggelegd als ze ging staan, nu gaat ze zelf weer liggen nadat ze in haar ledikant gaat staan.

3 jaar geleden

Ja hier ook in de avond. Overdag is ze moe na de fles en kan ik haar zo overleggen in ledikant. In de avond is ze juist altijd heel wakker. We leggen haar dan bij ons in bed. Ene dag ga ik ernaast liggen en andere dag mijn vriend. Speen erin, knuffel erbij en onze arm om haar heen. Meestal wordt ze dan rustig en gaat ze slapen binnen 10-15 min. Daarna leggen we haar over in ledikant. Werkt trouwens alleen als ze al wel beetje moe is.

3 jaar geleden

Mijn kleine meid gaat continue staan (spelen, niet huilen), uiteindelijk gaat ze vanzelf liggen

3 jaar geleden

Doet/kan ze het ook met een slaapzakje aan?

3 jaar geleden

Hier ook, maar als ik wegloop gaat hij toch liggen. Blijft opstaan als ik erbij blijf. Ook met slaapzak

3 jaar geleden

Begreep van de week dat wanneer je kind slaapt en je het eerst met de billen erin legt en dan pas de rest laat landen op het matras dat dit zou kunnen helpen

3 jaar geleden

Reactie op NormTex

Doet/kan ze het ook met een slaapzakje aan?
Ja helaas wel. Heel handig in geworden

3 jaar geleden

Reactie op Daphne1990

Begreep van de week dat wanneer je kind slaapt en je het eerst met de bille ...
Oh dat is een goeie tip. Gaan we Proberen

3 jaar geleden

Hier ook, maar als ik wegloop gaat hij toch liggen. Blijft opstaan als ik e ...
Wij zien haar via de babyfoon een half uur later nog steeds staan. En vaak ook hard huilend

VRIEND

3 jaar geleden

Wat hier helpt is erbij op de grond gaan zitten zodat je zelf ook laag bent. Als ik erbij sta of zit blijft hij ook staan. Hij ging na een paar minuten zelf liggen en een beetje pruttelen. Net gedaan om half 6 en hij slaapt weer! 😎