Bij wie van jullie was er volgens de gynaecoloog op de echo ook veel haar bij de baby te zien? En was dit ook echt zo bij de geboorte? Ik heb vandaag nog een groei echo gehad, en het eerste wat ik te horen kreeg was, wist je al dat jullie baby veel haar heeft? Ik dacht dat dit niet op een echo kon gezien worden 😊
wat super leuk!!! Bij onze eerste hebben ze dat ook gezegd en als kapster was ik dol blij 😊 bij de geboorte was dat het eerste waar ik naar keek en ze had idd een flinke bos haar! zooo leuk🤗
Jep idem, heb dit ook te horen gekregen waar ik heeel blij mee ben. Of het zo gaat zijn bij de geboorte kan k nog niet bevestigen. Ik ben uitgerekend voor morgen 😍
Is bij ons ook gezegd :) man en ik hadden beide veel haar bij geboorte dus gok van wel. De baby zit alleen nog hoog en droog dus geen idee of het echt zo is :)
Ja hier ook gehoord deze keer. Onze dochter is 5 jaar geleden ook met veel haar en duidelijke wenkbrauwen geboren (zijn beide blond met blauwe ogen). Na twee jaar kon je nog zien welke de baby haartjes waren. Heb een plukje bewaard na het eerste kappersbezoek. Maar ben benieuwd of onze zoon ook met een veel haar eruitkomt.
Hier waren de haartjes met 28 weken al 0.77 cm lang. En ze zijn alleen maar gegroeid. Ben nu 37 weken dus ik moet nog even op de kleine man wachten. Ik heb meerdere verloskundigen gehad voor een echo en allemaal stonden ze versteld.
Op de echo is het bij ons ook te zien, maar hoeveel haar ze uiteindelijk heeft weet ik niet want ze wil nog niet komen(40+5) 😅 de echo is inmiddels wel van 2,5maand geleden, later zag ze het nog steeds maar daar heb ik geen beeld van
Yes! Bij de eerste zagen wij dit ook op de echo en inderdaad een mooi koppie met haar. Dit keer helaas geen groeiecho gehad, maar wederom een prachtig koppie met haar!
Mijn mamma stuurde mij dit met 1 van de echo s. Het gele omcirkelde zei ze was haar, ik wist niet of dat zo was dus zei we zullen het wel zien. Nou ze had een flinke bos haar toen ze er gisteren uit kwam!
Zo leuk dat je dat op sommige echo’s kan zien! Dat wist ik helemaal niet. Dinsdag moet ik opnieuw voor een echo (39+2). Ga het gelijk eens vragen of er bij ons Dropje haartjes te zien zijn. Hopelijk ben ik deze echo in staat om zelf ook mee te kijken dan 🤗
Dit was mijn echo met ‘haartjes’, voor mij abracadabra maar voor de echoscopist heel duidelijk.. onze dochter afgelopen woensdag geboren, lekker veel haartjes (donker) en al echte mooie wenkbrauwen 🥰
Ons meisje schijnt ook redelijk wat haar te hebben. Ze kunnen dit bij sommige zien als er vernix (huidsmeer) in de haartjes zit, dit is dan zichtbaar op de echo. Vandaar dat sommige 'kale' kindjes alsnog een kop met haar kunnen hebben.. die hebben gewoon altijd hun haardos schoon gehouden 🤣