24 Reacties

6 jaar geleden

wat super leuk!!! Bij onze eerste hebben ze dat ook gezegd en als kapster was ik dol blij 😊 bij de geboorte was dat het eerste waar ik naar keek en ze had idd een flinke bos haar! zooo leuk🤗

6 jaar geleden

Hoorde ik toevallig 1,5 week terug bij 30 weken echo! Was ook veel haar te zien dus ben benieuwd bij de geboorte 🥰

6 jaar geleden

Ja bij mij gaven ze dat ook aan. Nu 38+5 dus weet nog niet of het ook echt zo gaat zijn 😉

6 jaar geleden

Bij ons is het ook gezegd bij de echo maar of het klopt moet nog blijken.. Was wel al bij week 30 dus hoop ook op een volle bos ☺️

6 jaar geleden

Jep idem, heb dit ook te horen gekregen waar ik heeel blij mee ben. Of het zo gaat zijn bij de geboorte kan k nog niet bevestigen. Ik ben uitgerekend voor morgen 😍

6 jaar geleden

Is bij ons ook gezegd :) man en ik hadden beide veel haar bij geboorte dus gok van wel. De baby zit alleen nog hoog en droog dus geen idee of het echt zo is :)

6 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap zeiden ze dat ook! En het klopte zeker, me dochtertje had een flinke bos haar!😍

6 jaar geleden

Ja hier ook gehoord deze keer. Onze dochter is 5 jaar geleden ook met veel haar en duidelijke wenkbrauwen geboren (zijn beide blond met blauwe ogen). Na twee jaar kon je nog zien welke de baby haartjes waren. Heb een plukje bewaard na het eerste kappersbezoek. Maar ben benieuwd of onze zoon ook met een veel haar eruitkomt.

6 jaar geleden

Hier waren de haartjes met 28 weken al 0.77 cm lang. En ze zijn alleen maar gegroeid. Ben nu 37 weken dus ik moet nog even op de kleine man wachten. Ik heb meerdere verloskundigen gehad voor een echo en allemaal stonden ze versteld.

6 jaar geleden

Wij kregen te horen dat ze niet onder de indruk was van wat er op zn koppie zat, toen hij er uit kwam had hij toch echt een best koppie vol 💙

6 jaar geleden

Op de echo is het bij ons ook te zien, maar hoeveel haar ze uiteindelijk heeft weet ik niet want ze wil nog niet komen(40+5) 😅 de echo is inmiddels wel van 2,5maand geleden, later zag ze het nog steeds maar daar heb ik geen beeld van

6 jaar geleden

Bij ons op de echo ook een koppie vol haar te zien en die heeft ze inderdaad

6 jaar geleden

Yes! Bij de eerste zagen wij dit ook op de echo en inderdaad een mooi koppie met haar. Dit keer helaas geen groeiecho gehad, maar wederom een prachtig koppie met haar!

VRIEND

6 jaar geleden

Met 32 weken een echo voor de placenta gehad en toen zei die mevrouw ook dat ze al lange haartjes had wist niet dat dit mogelijk was

6 jaar geleden

Mijn mamma stuurde mij dit met 1 van de echo s. Het gele omcirkelde zei ze was haar, ik wist niet of dat zo was dus zei we zullen het wel zien. Nou ze had een flinke bos haar toen ze er gisteren uit kwam!

6 jaar geleden

Zo leuk dat je dat op sommige echo’s kan zien! Dat wist ik helemaal niet. Dinsdag moet ik opnieuw voor een echo (39+2). Ga het gelijk eens vragen of er bij ons Dropje haartjes te zien zijn. Hopelijk ben ik deze echo in staat om zelf ook mee te kijken dan 🤗

6 jaar geleden

Dit was mijn echo met ‘haartjes’, voor mij abracadabra maar voor de echoscopist heel duidelijk.. onze dochter afgelopen woensdag geboren, lekker veel haartjes (donker) en al echte mooie wenkbrauwen 🥰

6 jaar geleden

Ons meisje schijnt ook redelijk wat haar te hebben. Ze kunnen dit bij sommige zien als er vernix (huidsmeer) in de haartjes zit, dit is dan zichtbaar op de echo. Vandaar dat sommige 'kale' kindjes alsnog een kop met haar kunnen hebben.. die hebben gewoon altijd hun haardos schoon gehouden 🤣

6 jaar geleden

Hier ook en had inderdaad haar bij al mijn kinderen te zien trouwens 2006,2009,2020

6 jaar geleden

Jawel hoor.. Hier zou ze ook veel haartjes moeten hebben volgens de gynea.. Ze ziet het ook op de echo