7 Reacties

5 jaar geleden

Herkenbaar, wij hebben hetzelfde bij ons zoontje. Ik heb het idee dat het verergert wanneer hij veel gehuild heeft. Hij lijkt er zelf verder geen last van te hebben dus ik heb er nog niets aan gedaan. Ik volg even mee.

5 jaar geleden

Reflux? Misschien verborgen? Mijn zoontje heeft het vooral van de zuurbranden dat hij hees wordt.

5 jaar geleden

Haha ons zoontje heeft ook een hees stemmetje. Dat heeft hij al sinds de geboorte. Verder heeft hij nergens last van dus ik zoek er niks achter. Waarschijnlijk is dit gewoon het geluid wat hij kan maken.

5 jaar geleden

Mijn dochter doet dat ook, al vanaf geboorte . Dan is ze echt heel verdrietig/boos, meestal als ze honger heeft en het duurt haar te lang 馃槄

5 jaar geleden

Mijn zoon heeft dat ook gehad, weet nog steeds niet wat de oorzaak was maar ging na 1 of 2 dagen weer weg

5 jaar geleden

Mijn zoontje van 8 weken kan zo hard krijsen dat ik soms bang ben dat hij zn stembanden naar de klote werkt. Hij huilt niet veel, maar als hij het doet dan kan het zo ontiegelijk hard. Weet niet of het normaal is, hoop zo erg dat hij niet schor blijft

6 maanden geleden

Mijn zoontje heeft hier ook last van en is vanaf de geboorte all zo.. ik weet niet of ik mij hier zorgen over moet maken, je bericht is inmiddels 4 jaar geleden. Ik ben erg benieuwd hoe het is afgelopen?