Ons zoontje van bijna 8 weken is geregeld hees/schor. Dan komt er alleen een heel hoog geluidje uit of juist bijna geen geluid als hij bijvoorbeeld lacht of huilt. Jij lijkt dan ook iets verkouden, maar lijkt er zelf geen last van te hebben. We hebben alles gecheckt qua tocht of kou/warm, maar we weten niet hoe hij steeds hees/schor komt. Eerst dachten we dat het komt nadat hij veel gehuild heeft (want hij huilt heel weinig), maar dat is ook niet altijd zo. Herkenbaar?
Herkenbaar, wij hebben hetzelfde bij ons zoontje. Ik heb het idee dat het verergert wanneer hij veel gehuild heeft. Hij lijkt er zelf verder geen last van te hebben dus ik heb er nog niets aan gedaan. Ik volg even mee.
Haha ons zoontje heeft ook een hees stemmetje. Dat heeft hij al sinds de geboorte. Verder heeft hij nergens last van dus ik zoek er niks achter. Waarschijnlijk is dit gewoon het geluid wat hij kan maken.
Mijn zoontje van 8 weken kan zo hard krijsen dat ik soms bang ben dat hij zn stembanden naar de klote werkt. Hij huilt niet veel, maar als hij het doet dan kan het zo ontiegelijk hard. Weet niet of het normaal is, hoop zo erg dat hij niet schor blijft
Mijn zoontje heeft hier ook last van en is vanaf de geboorte all zo.. ik weet niet of ik mij hier zorgen over moet maken, je bericht is inmiddels 4 jaar geleden. Ik ben erg benieuwd hoe het is afgelopen?