26 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg..!

3 jaar geleden

Wij precies hetzelfde hier. Deken nu uit bed gehaald, soms ligt ze ook helemaal omgekeerd. Nu soms ook op haar buik of zij en met haar hoofd naar achter. Verder nog geen oplossing gevonden. Vaak speen kwijt (onder of achter het bed) daardoor dus ook veel wakker helaas.

3 jaar geleden

Geen tips.. gaat vanzelf over. Slaapzak instoppen kan wel gevaarlijk zijn ivm verstikking, dus daar zou ik persoonlijk mee uitkijken.

3 jaar geleden

Hahahaha hier ook gehad paar weken terug. Geen tips helaas.

3 jaar geleden

Wij trekken een dekentje strak over haar heen (niet super strak) en dit geeft haar het idee dat ze niet kan rollen. Ze kan wel rollen.

3 jaar geleden

Ik gebruik een lakentje van fedde en kees 馃榿

3 jaar geleden

wij hebben 't probleem dat hij ook echt mega hard z'n hoofd stoot.. word niet wakker, dus zal wel geen pijn doen maar??? iemand anders die dit ook heeft

3 jaar geleden

De slaapwikkel van Snoozzz! Hier al een paar maanden een groot succes. Overdag alle tijd en ruimte om te rollen, in de nacht gaat hij zolang hij nog niet zelfstandig terug kan rollen in de snoozzz en het werkt prima 馃槂

3 jaar geleden

Wij hebben nunki lakentje van Fedde & Kees. Ze zijn niet goedkoop, maar vind zelf wel de moeite waard. https://feddekees.nl/collections/all-products/products/nunki?variant=32173024477297

3 jaar geleden

Duurde hier een week dat ze heel veel draaide en snachts wakker werd. Nu draait ze weer wat minder. En ze slaapt weer beter door, ook op haar zij en buik nu. Dus de tip is, gewoon even door die nachten heen. Het wordt snel weer beter. Wij gingen ook googlen wat we konden doen maar niets helpt echt. Het hoort er gewoon bij. Ik denk ook juist dat het goed is voor de ontwikkeling dat ze in bed beweegt. Dus ik ga haar niet vastleggen in een laken oid. Succes!!

3 jaar geleden

Reactie op AmyC

De slaapwikkel van Snoozzz! Hier al een paar maanden een groot succes. Over ...
Dat was hier idd ook de oplossing!

3 jaar geleden

Reactie op ally2b

Duurde hier een week dat ze heel veel draaide en snachts wakker werd. Nu d ...
Goed om te horen. Thnx!!

3 jaar geleden

Reactie op c-licious

Wij trekken een dekentje strak over haar heen (niet super strak) en dit gee ...
Ook geprobeerd, maar ze is erg sterkt 馃槣

3 jaar geleden

Reactie op rnsax

Wij precies hetzelfde hier. Deken nu uit bed gehaald, soms ligt ze ook hele ...
Precies zo'n foto gemaakt 馃ぃ馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Lisette8919

Ook geprobeerd, maar ze is erg sterkt 馃槣
Onze dochter trapt het ook gewoon weg haha

3 jaar geleden

Onze dochter doet dit nu ook al een aantal weken, sinds ze uit haar wieg is rolt ze alle kanten op. Het ledikant moest meteen een stuk omlaag, want ze trok zichzelf ook op馃 wij hebben een stootrand gekocht, omdat ze al een paar keer klem zat met haar hoofdje馃檲 gelukkig was dit wel overdag.. nu gaat ze soms aan de haal met haar stootrand馃ぃ

3 jaar geleden

Kun je niet veel aan doen. Het is altijd weer een verassing hoe ik der in bed terug vindt. Als ze op der buik draait x lukt het haar niet terug te draaien, dus dan gaat de sirene af 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Kun je niet veel aan doen. Het is altijd weer een verassing hoe ik der in b ...
Ook hier XD

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Haha. Zal wel weer een fase zijn als iedereen dit herkent 馃檴馃檲馃ぃ

3 jaar geleden

Reactie op Linss

Wij hebben nunki lakentje van Fedde & Kees. Ze zijn niet goedkoop, maar ...
Wij ook, fijn ding!