14 Reacties

3 jaar geleden

Ja hoor hier ook hahah !!

3 jaar geleden

Oeii klinkt niet echt positief! Kan het zijn dat hij iets onder de leden heeft ? Aankomende tandje, aankomende verkoudheid? Veel sterkte! Komt vast wel goed!😘

3 jaar geleden

Hier zit de midden in sprong ach... let it goooooo

3 jaar geleden

Acht

3 jaar geleden

Ik houd de sprongen nooit echt bij roza is nu 1 jaar en een maand en ze lijkt wat minder last te hebben van sprongen .. Ja ene keer eet ze wat minder als de andere dag maar ik denk idd als het een sprong is dan maar loslaten! Jijzelf hebt er misschien het meeste last van!

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Hier zit de midden in sprong ach... let it goooooo
Had ikzelf niet eens aan gedacht ik lees lekker mee !

3 jaar geleden

Ik herken het heel erg! Wat ik probeer is om dingen te doen waar ik zelf energie van krijg en hem erin te betrekken. Dus langsgaan bij familie, vrienden zodat de aandacht wat verdeeld kan worden. Het is een fase, het is een fase, het is een fase...

3 jaar geleden

Hier hetzelfde! Zoon van 1 jaar en 2 weken. Zodra ik even van hem weg loop of even geen aandacht geef is het gelijk huilen. Hij gaat er zelfs soms bij op z’n buik liggen en met z’n beentjes trappelen😅 zoals eerder gezegd: het is een fase, het is een fase....... maar hopelijk is het snel voorbij🙈

3 jaar geleden

Gelukkig ben ik niet alleen 🥴😂

3 jaar geleden

Ik herken mezelf hier helemaal niet in... 😇🤣😅🙈 Gelukkig is het (als het goed is) een fase 🙏

3 jaar geleden

Hier ook 🙋🏻‍♀️ Pfff vanavond wilde hij ook zijn avond eten niet.. heb hem maar volle yoghurt met banaan gegeven, dat ging er gelukkig wel in.. maar jeetje.. zijn bij jullie de nachten ook een hel? Hier start hij vanaf een uurtje of 22 tot 0.30 en dan rond 4 weer.. vasthouden helpt, flesje helpt maar terug leggen ho maar 😩 en hij is zo zwaar! Ben gebroken!

3 jaar geleden

Reactie op AmyC

Hier ook 🙋🏻‍♀️ Pfff vanavond wilde hij ook zijn avond eten niet.. heb hem ...
De mijne is heel vroeg wakker.....

3 jaar geleden

Reactie op AmyC

Hier ook 🙋🏻‍♀️ Pfff vanavond wilde hij ook zijn avond eten niet.. heb hem ...
Hier ook drama nachten.. we hebben hem nu in het campingbedje naast ons bed gelegd met een ventilator aan.. Geluid hielp ook toen hij nog heel klein was en niet in slaap kon komen. Ook op de opvang hebben ze het zwaar met hem. Wil alleen maar vast gehouden worden😓

3 jaar geleden

Reactie op DaniekvDijk

Hier ook drama nachten.. we hebben hem nu in het campingbedje naast ons bed ...
Heftig hè.. en zo zielig.. verlatingsangst, sprong 8 en slaapregressie tegelijk lijkt wel 😓😭 sterkte.. het is ook weer een fase maar een pittige