14 Reacties
5 jaar geleden
Hier regelmatig helaas! Kan geen kwaad volgens cb. Waar het precies door kwam weet ik even niet meer. Maar akelig is het wel ja!
5 jaar geleden
Ja klopt, is bij m'n dochter ook weleens gebeurd helaas. Ziet er eng uit, maar kan volgens mij geen kwaad.
5 jaar geleden
Reactie op Gabriellenaomi
Hier regelmatig helaas! Kan geen kwaad volgens cb. Waar het precies door kw ...
Vreselijk, ik schrok wel ff. Ze heeft nog niet eerder zo gespuugd 馃槺 maar het kan dus geen kwaad? Behalve dat ze wsl eerder honger heeft.. 馃槄
5 jaar geleden
Reactie op Ddx1405
Wij ook meegemaakt. Ik doe dan als t slijmerig is in zn neusje door spuug e ...
Dit heb ik ook even gedaan ja!
5 jaar geleden
Reactie op Gwenaelle
Dit hebben we ook regelmatig meegemaakt. Ons hebben ze dan aangeraden van h ...
Dit is de eerste keer dat het gebeurd. Ik heb haar denk ik te snel weggelegd na haar flesje , helaas mn eigen schuld 馃槄
5 jaar geleden
Reactie op CLN
Ach ja onze kleine doet dat vanaf de geboorte. Zo zielig! Kan idd geen kwaa ...
Jaa ze schrok er helemaal van!
5 jaar geleden
Reactie op Gabmei2020
Vreselijk, ik schrok wel ff. Ze heeft nog niet eerder zo gespuugd 馃槺 maar h ...
Het lijkt vaak meer dan het is. Gooi maar eens een kopje van 20ml over het aanrecht. Lijkt ook meer dan het eigenlijk is. Zolang ze er geen last van heeft kan het geen kwaad. Ik had het in een week meerdere keren en toen had hij heel erg last van neusje door het zuur wat er doorheen kwam. Maar dat ging gelukkig vrij snel over!
5 jaar geleden
Wij hebben het regelmatig gehad doordat hij veel spuchte. Toevallig was ik bij de huisarts en die zei dat de neus en mond in verbinding staan en dat bij baby's het ook vaak uit de neus kan komen en dat het geen kwaad kan. Het is alleen geen fijn gevoel voor ze mijn zoon ging dan ook echt huilen