41 Reacties
5 jaar geleden
Mijn dochter van nu bijna 13 weken speelt graag in de babygym, ze begint nu wel al tegen de speeltjes aan te slaan. Verder vindt ze de mobiel die boven haar box hangt leuk om naar te kijken. Knisperboekjes en zachte balletjes met printjes vindt ze ook leuk maar grootste favoriet hier zijn haar spuugdoekjes 🤣 ze vindt het fijn om aan het stofje te voelen en er mee te spelen.
5 jaar geleden
Reactie op opheilia
Mijn dochter van nu bijna 13 weken speelt graag in de babygym, ze begint nu ...
Hier is vooral het knisperdoekje ook favoriet! Verder wissel ik af: de ene keer laat ik ze extra lang op m’n benen en spelen we daar, dan speelt ze zelf in de box, dan samen op het kleed binnen en als het lekker weer is zelf buiten onder de babygym of in de wipper. Als ze iets tussendoor beu is gaan we naar het volgende of wandelen, daar geniet ze ook van ☺️
5 jaar geleden
Onze zoon van 10 weken is enorm fan van deze muziekmobiel. We hebben hem al een paar weken en inmiddels moet hij zelfs lachen tijdens het kijken naar het draaiende speelgoed. Zitten meerdere liedjes in en alles beweegt.
https://www.babypark.nl/tiny-love-soothe-n-groove-mobile-meadow.html
Als je iets gaat uitzoeken, zorg dan voor felle kleuren. Dat werkt het beste, dat zien ze het beste. Ook hebben we contrastboekjes, ook heel leuk! En bij mij helpt t om de hangende speelgoed stukken zoals in een babygym een stuk lager te hangen. Ik heb nu ook een speelboog op de nuna wipstoel en daar is hij wel in geïnteresseerd. Die hangt dichter bij z'n gezicht.

5 jaar geleden
Ons zoontje vind vooral papa en mama heel leuk speelgoed. Vooral kletsen en gekke bekken trekken terwijl hij op schoot ligt vind hij heerlijk.
Ook hebben we een babygym, waar hij graag onder ligt. Alle speeltjes hangen daar zo aan dat hij erbij kan om te ontdekken, maar hij krijgt deze speeltjes niet z'n mond in.
Ik heb een park achter mijn huis, dus we gaan daar ook vaak wandelen en al het licht door de bomen bestuderen. Ik loop dan extreem langzaam (soms sta ik ergens 5 minuten stil) zodat hij alle indrukken kan verwerken
5 jaar geleden
Klinkt als onze tipi tent 😂 Elsa vindt vooral de spiegel en het vuurvliegje dat knippert leuk (al zie je dit alleen savonds), spiegels is ze sws fan van.. nu al een diva! 😅 .. ze heeft er 1 in de box hangen waar ze tegenaan begint te meppen en lachen naar zichzelf. Oh, en wippen voor de tv vindt ze ook leuk, maar beperkt ik. Niet elke dag dus.. schermpjes krijgt ze nog wel genoeg te zien in haar leven. 😬
5 jaar geleden
Reactie op opheilia
Mijn dochter van nu bijna 13 weken speelt graag in de babygym, ze begint nu ...
Hier ook eentje van 13 weken die dolgraag hydrofiele doekjes vastneemt, aan voelt en in haar mond steekt.
Ook onder de babygym liggen vind ze leuk, soms heeft ze per ongeluk al eens iets vast. Moet wel in het oog houden dat ze er niet te lang ligt want dan geraakt ze soms gefrustreerd of overprikkeld?
5 jaar geleden
Onze zoon van 13 weken vindt de trappelpiano erg leuk. Wij hebben de VTech Baby Dierenvriendjes Speelmat - Interactief Speelkleed. Hij trappelt al heel bewust op de toetsen van de piano en krijgt er een enorme grijns op zijn gezicht van 🥰 ook de muziekmobiel van Tiny love doet het hier goed. Hij lacht en brabbelt al echt naar de knuffels eraan
5 jaar geleden
Wij hebben een speelmat van tiny love, deze is best interactief. Onze dochter 11 weken vind het geweldig
5 jaar geleden
Reactie op d2020
Onze zoon van 13 weken vindt de trappelpiano erg leuk. Wij hebben de VTech ...
Die speel mat van Vtech hebben wij ook, met z’n boom hebben wij. Daar is Thijs ook helemaal gek op.
Leuke liedjes zitten er op en hij kan er ook mee spelen als hij op zijn buik ligt straks en als hij kan zitten.
Echt een aanrader.