Ik wordt elke keer helemaal blij van alle foto’s die ik voorbij zie komen in de foto topics. Nu leek het me leuk om foto’s te delen van de baby’s en oudere broers/zussen toen die dezelfde leeftijd hadden of dezelfde pose deden.
Ik heb momenten dat ik grote broer en kleine zus totaal niet op elkaar vindt lijken. Tot ze dan opeens een blik laat zien en ik echt een déjà vu moment heb.
Bij onderstaande foto was grote broer (links) 1.5 maand ouder dan kleine zus (rechts). Maar iets in haar blik deed me heel erg aan hem denken.
Hebben jullie ook mooie foto’s? En lijken ze bij jullie juist wel of helemaal niet op elkaar?
Het is dat ze andere kleding aanhebben, maar anders zou je niet zien wie wi ...
Hihih, ja grappig he, al moet ik zeggen dat ze op deze foto idd erg op elkaar lijken maar in het echt niet... mijn zoontje heeft rood haar en dochtertje zwart 😅
Ja klopt! Neus en mond hebben ze allebei hetzelfde! Neus van mij, mond van papa! De oudste heeft echt de ogen en het grote voorhoofd van papa en de jongste de grote ogen en kleine voorhoofd van mij. Verder zijn het twee totaal verschillende kindjes! Zo grappig!
Hoi, links boven is mijn oudste dochter van 4 rechts boven is mijn middelste dochter van 2 en onderste foto is mijn zoontje van bijna 2 maanden!
Dit zijn foto’s van net na de geboorte!