47 Reacties

5 jaar geleden

Nog eentje, hier waren ze exact even oud.

5 jaar geleden

🥰🥰🥰

5 jaar geleden

Reactie op BelmaZ

🥰🥰🥰
Het is dat ze andere kleding aanhebben, maar anders zou je niet zien wie wie is. Wat een gelijkenis!

5 jaar geleden

Allebei 8 weken. Lijken totaal niet haha

5 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Het is dat ze andere kleding aanhebben, maar anders zou je niet zien wie wi ...
Hihih, ja grappig he, al moet ik zeggen dat ze op deze foto idd erg op elkaar lijken maar in het echt niet... mijn zoontje heeft rood haar en dochtertje zwart 😅

5 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Allebei 8 weken. Lijken totaal niet haha
Ook niet het neusje? 🙃

5 jaar geleden

Reactie op MF088

Ook niet het neusje? 🙃
En de mond? Onderkant snuitje 🙃

5 jaar geleden

Reactie op MF088

Dat wilde ik ook zeggen inderdaad! Bij de mond en neus zie ik echt wel overeenkomsten.

5 jaar geleden

Beide jongens 🥰

5 jaar geleden

Reactie op Miekieej

Beide jongens 🥰
Echt hetzelfde profiel!

5 jaar geleden

Ze zijn hier natuurlijk niet even oud maar toch vind ik ze hier op elkaar lijken 🥰 nu al zo dol op elkaar

5 jaar geleden

Reactie op MF088

Ja klopt! Neus en mond hebben ze allebei hetzelfde! Neus van mij, mond van papa! De oudste heeft echt de ogen en het grote voorhoofd van papa en de jongste de grote ogen en kleine voorhoofd van mij. Verder zijn het twee totaal verschillende kindjes! Zo grappig!

5 jaar geleden

Links: grote zus Nia-Loïs (aug2014) Rechts: Néla-Lane (mei2020) Allebei 4 weekjes oud op de foto

5 jaar geleden

Zo leuk, wat een rijkdom zeg lieve mama’s. Dit hoop ik ook mee te mogen maken. Geniet!💖💙

5 jaar geleden

Reactie op Chakira

Links: grote zus Nia-Loïs (aug2014) Rechts: Néla-Lane (mei2020) Allebei 4 ...
Wat een mooie grote ogen allebei 😍

5 jaar geleden

Allebei genomen met 10 weken. Rechts is grote broer. Op deze foto nog donkere haren, maar inmiddels blonde krullen.

5 jaar geleden

Boven onze dochter Layla ❤(20-4-2017) Onder onze zoon Livano 💙(13-2-2020) gecorrigeerd 30-5-2020. Geboren met 24 weken.

5 jaar geleden

Hoi, links boven is mijn oudste dochter van 4 rechts boven is mijn middelste dochter van 2 en onderste foto is mijn zoontje van bijna 2 maanden! Dit zijn foto’s van net na de geboorte!

5 jaar geleden

Reactie op EVVJ

Allebei genomen met 10 weken. Rechts is grote broer. Op deze foto nog donk ...
Allebei lekker vrolijk zo te zien!

5 jaar geleden

Reactie op Angii

Boven onze dochter Layla ❤(20-4-2017) Onder onze zoon Livano 💙(13-2-2020) ...
Wat lijken ze op elkaar zeg! En wat is het al een flinke vent voor een kindje wat zo vroeg geboren is! 💪🏻