25 Reacties

5 jaar geleden

Luvion, vind hem erg goed en gaat wel een avond mee zonder op te laden

5 jaar geleden

Is er misschien een functie dat het scherm ‘uit’ staat en alleen aan gaat zodra de baby geluid maakt? Dat scheelt bij ons enorm qua batterijduur. Dan kan ik het scherm een aantal nachten ‘aan’ houden. Ons babyfoon komt overigens van aliexpress

5 jaar geleden

Hier ook Luvion ben er zeer over te spreken

5 jaar geleden

Wij hebben gewoon een die ook gebruikt kan worden als beveiligingscamera. Via een app op tablet of telefoon kun je kijken. Werkt prima hier. En goedkoper dan de gemiddelde babyfoon. Gewoon gekocht bij de bol

VRIEND

5 jaar geleden

Wij hebben de eufy spaceview. Daarvan gaat het scherm aan als er geluid is. We doen er ongeveer twee dagen mee en dan weer even opladen. Bereik is ook erg goed. Erg tevreden over!

5 jaar geleden

Reactie op Dav

Luvion, vind hem erg goed en gaat wel een avond mee zonder op te laden
Van luvion heb je veel verschillende. Welke hebben jullie?

5 jaar geleden

Wij hebben een Avent babyfoon met camera en zijn hier heel blij mee. Bij ons staat hij altijd op de eco stand waarbij hij alleen beeld geeft als er geluid is en hij gaat heel lang mee op deze manier.

5 jaar geleden

Luvion essential Onze dochter gaat om half 7 naar bed En tegen 12 uur als wij gaan slapen begint die pas te piepen Wel op ecostand

5 jaar geleden

Alecto D200, gaat ongeveer 5 uur mee met scherm constant aan!

5 jaar geleden

Wij hebben dezelfde. Doet het prima!!

5 jaar geleden

Bedoel je de dvm200 ik kan de d200 niet vinden op bol.com

5 jaar geleden

Reactie op Desireewg

Die hebben wij ook, erg tevreden over. Veel opties en uitbreidbaar met meerdere camera’s. Bereik is (bij ons) ongeveer 100 meter. Goed beeld + geluid

5 jaar geleden

Wij hebben van Alecto en de batterijduur valt wel mee.

5 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Wij hebben gewoon een die ook gebruikt kan worden als beveiligingscamera. V ...
Welke hebben jullie gekocht?

5 jaar geleden

Die hebben wij ook. Op vox kan het vanaf smiddags tot volgende ochtend zonder op te laden

5 jaar geleden

Reactie op Nicolien90

Die hebben wij ook. Op vox kan het vanaf smiddags tot volgende ochtend zond ...
Wat is dat precies de vox stand?

5 jaar geleden

Reactie op Desireewg

Wat is dat precies de vox stand?
Vox stand is de stand waarbij het scherm op standby gaat. Zodra je kindje geluid maakt gaat scherm aan!

5 jaar geleden

Wij hebben nu de luvion easy. Heel fijn, geen poespas en daardoor ook heel handig voor opa’s en oma’s. Welke ik echt absoluut afraad is de luvion grand elite 3. Echt mega veel gedoe mee.

5 jaar geleden

Reactie op Desireewg

Ja die!