Hoi allemaal,
Wij zijn opzoek naar een andere babyfoon. Wij hebben nu een babyfoon van motorola met camera maar de batterij van de monitor is na ongeveer 30 minuten al leeg. Dit vinden wij heel erg vervelend. Nu lees ik bij allerlei andere babyfoons ook vaak een korte batterijduur van de monitor. Wie kan ons helpen? Welke babyfoon hebben jullie?
Is er misschien een functie dat het scherm ‘uit’ staat en alleen aan gaat zodra de baby geluid maakt? Dat scheelt bij ons enorm qua batterijduur. Dan kan ik het scherm een aantal nachten ‘aan’ houden.
Ons babyfoon komt overigens van aliexpress
Wij hebben gewoon een die ook gebruikt kan worden als beveiligingscamera. Via een app op tablet of telefoon kun je kijken. Werkt prima hier. En goedkoper dan de gemiddelde babyfoon. Gewoon gekocht bij de bol
Wij hebben de eufy spaceview. Daarvan gaat het scherm aan als er geluid is. We doen er ongeveer twee dagen mee en dan weer even opladen. Bereik is ook erg goed. Erg tevreden over!
Wij hebben een Avent babyfoon met camera en zijn hier heel blij mee. Bij ons staat hij altijd op de eco stand waarbij hij alleen beeld geeft als er geluid is en hij gaat heel lang mee op deze manier.
Wij hebben nu de luvion easy. Heel fijn, geen poespas en daardoor ook heel handig voor opa’s en oma’s. Welke ik echt absoluut afraad is de luvion grand elite 3. Echt mega veel gedoe mee.