13 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben een ip camera die wij als babyfoon gebuiken. Stuk minder duur en kan alles wat je nodig hebt. Veel scherper en beter beeld dan een babyfoon, je kan de baby horen en terugpraten als je dat zou willen, hij is op afstand 'bestuurbaar' en als je kindje wat groter is kan die zelfs ook zelf volgen haha maar dat hebben wij nu niet aanstaan. Wij hebben er een steun bijgekocht en kunnen m nu overal waar we willen monteren.
5 jaar geleden
Ik heb ook een babyfoon met camera besteld, maar waar hebben jullie deze neer gezet? Een vriendin van mij op het bedje. Maar die is nog maar 2 weken die baby.
Maar als ik hem bij Zoë op het randje van haar bedje zet dan valt die gegarandeerd want ze trap elke ochtend tegen haar bed aan.
5 jaar geleden
Reactie op Lisaas
Ik heb ook een babyfoon met camera besteld, maar waar hebben jullie deze ne ...
Hebben hem met een beugeltje in de muur geschroefd!
5 jaar geleden
Ik heb wel een tip voor als je een iPad en iPhone hebt.
me man en ik hebben dus ook een baby foon voor ons dochtertje als we beneden zijn en zij ligt boven te slapen. Soms gaan we dan ook in de achtertuin zitten.
En wij vinden daarvoor ook de baby foon niet handig super slecht bereik ook.
Daarom pakken we gewoon de iPad die FaceTimen we met een van onze iPhone en onze iPhone op mute zo hoort zij ons niet maar wij haar dus wel.
Wel ff zorgen dat je iPad 100% opgeladen is.
Werkt prima voor ons
Misschien kunnen jullie dat een keer proberen
En dan zet je je iPad gewoon op een goeie plek zodat je je baby goed kan zien.