13 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben een Luvion, ook een goed geïsoleerde nieuwbouwwoning en hebben prima bereik! Alleen in de tuin is ie af en toe het signaal kwijt, maar dan zit er ook wel een aardige afstand tussen 😂

5 jaar geleden

Wij hebben precies hetzelfde gehad met meerdere babyfoons die we hebben geprobeerd! Nu hebben wij de Luvion Prestige Touch 2 Eco Babyfoon. Werkt niet met een app, maar wel bereik tot in de tuin! Top ding.

5 jaar geleden

Deze hebben wij. We wonen in een nieuwbouwhuis.. en gaan regelmatig naar vrienden 2 deuren verder op bezoek. De babyfoon haalt dat net!:-) dus goed bereik!

5 jaar geleden

Hier met luvion prima bereik in ook goed geïsoleerd huis

5 jaar geleden

Wij hebben ook een Luvion maar geen bereik in de tuin. Nochtans staat er bij de technische fiche dat deze tot 300m ver bereik heeft... Vind ik wel spijtig want moet altijd mijn 4G opzetten om via de app dan de camera op te zetten. Maar voor de rest wel een topding!

5 jaar geleden

Wyze webcam

5 jaar geleden

Reactie op MF088

Wyze webcam
Gaat op wifi en op meerdere telefonen en iPad aan te sluiten. Super scherp beeld en oke geluid. Kosten 40 euro ofzo ?

5 jaar geleden

Hebben een Alecto D200, heb ook niet heel ver bereik..

5 jaar geleden

Wij hebben een ip camera die wij als babyfoon gebuiken. Stuk minder duur en kan alles wat je nodig hebt. Veel scherper en beter beeld dan een babyfoon, je kan de baby horen en terugpraten als je dat zou willen, hij is op afstand 'bestuurbaar' en als je kindje wat groter is kan die zelfs ook zelf volgen haha maar dat hebben wij nu niet aanstaan. Wij hebben er een steun bijgekocht en kunnen m nu overal waar we willen monteren.

5 jaar geleden

Reactie op Miranda88

Deze hebben wij. We wonen in een nieuwbouwhuis.. en gaan regelmatig naar vr ...
Wij hebben dezelfde. Ook in een nieuwbouwhuis, maar als wij buiten zitten en onze dochter boven op bed ligt hebben wij helaas geen bereik...

5 jaar geleden

Ik heb ook een babyfoon met camera besteld, maar waar hebben jullie deze neer gezet? Een vriendin van mij op het bedje. Maar die is nog maar 2 weken die baby. Maar als ik hem bij Zoë op het randje van haar bedje zet dan valt die gegarandeerd want ze trap elke ochtend tegen haar bed aan.

5 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Ik heb ook een babyfoon met camera besteld, maar waar hebben jullie deze ne ...
Hebben hem met een beugeltje in de muur geschroefd!

5 jaar geleden

Ik heb wel een tip voor als je een iPad en iPhone hebt. me man en ik hebben dus ook een baby foon voor ons dochtertje als we beneden zijn en zij ligt boven te slapen. Soms gaan we dan ook in de achtertuin zitten. En wij vinden daarvoor ook de baby foon niet handig super slecht bereik ook. Daarom pakken we gewoon de iPad die FaceTimen we met een van onze iPhone en onze iPhone op mute zo hoort zij ons niet maar wij haar dus wel. Wel ff zorgen dat je iPad 100% opgeladen is. Werkt prima voor ons Misschien kunnen jullie dat een keer proberen En dan zet je je iPad gewoon op een goeie plek zodat je je baby goed kan zien.