23 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb die van Luvion, alleen daar zitten volgens mij geen liedjes op. Ben wel heel tevreden over het geluid en beeld is zeer scherp. Kan hem zelfs zien ademen 🤷‍♀️😅🙏

5 jaar geleden

Wij hebben alecto. Ben er erg blij mee...helemaal met twee kindjes. 2cameras 1scherm

5 jaar geleden

Luvion, op die van mij zitten 5 liedjes☺️

5 jaar geleden

Luvion, prima beeld, geluid en liedjes.

5 jaar geleden

Wij hebben Alecto. Prima camera! ;)

5 jaar geleden

Hier ook een luvion zonder liedjes, maar zeer tevreden over beeld en geluid.

5 jaar geleden

Wij hebbem er 1 van Luvion maar niet die hele dure!! Deze was 50 euro bij bol.com en heeft camera, temperatuurmeter, microfoon(je kan ook tegen je baby praten). Makkelijk te verplaatsen en goede kwaliteit. Helaas moet de camera zelf wel altijd in de stekker, dat vind ik het enige nadeel. Verder prima ding!

5 jaar geleden

Reactie op Gabmei2020

Wij hebbem er 1 van Luvion maar niet die hele dure!! Deze was 50 euro bij b ...
Die hebben wij ook! En de accu van het schermpje is snel leeg, vind ik. Maar is alleen voor als we beneden zijn. Daarna gewoon weer aan de lader en klaar. Als ik naar bed ga, neem ik dat ding mee op de slaapkamer, zodat ik kan zien wat er is wanneer hij huilt. Soms is dat nl in zijn slaap 😅

5 jaar geleden

Luvion!

5 jaar geleden

Alecto DV200! Topding!

5 jaar geleden

Reactie op Danis1998

Luvion!
Deze hebben wij ook. Is heel handig voor als je nog een kindje hebt. Dan kan je het beeld laten switchen om 5 de seconden. 3 liedjes. Je kan praten maar klinkt niet heel vrolijk per see haha. Geluid kan heel hard maar ook uit. Bij 1 cam kan je ook beeld uitzetten en dan de gevoeligheid instellen voor als het beeld aanspringt bij geluid en bewegen. Wij zijn heel tevreden! Je kan ook bedrijf zelf bellen voor advies, wat ik altijd fijn vind.

5 jaar geleden

Wij hebben deze!

5 jaar geleden

Reactie op Danis1998

Luvion!
Deze hebben wij ook, super fijn ding! Enige nadeel is dat de batterij zo snel leeg gaat.

5 jaar geleden

Wij hebben de Orretti. Super tevreden! Beeld kan uit en gaat dan aan bij geluid. Zitten liedjes op, terug spreekfunctie en super goed beeld! Zowel dag als nacht prima! Kwaliteit goed voor niet al te veel geld! Wij hebben er een extra accu bij ook voor als we hem meenemen ergens naartoe.

5 jaar geleden

Accu gaat overigens paar uur mee met beeld aan, op VOX functie 4 dagen!

5 jaar geleden

Wij hebben de Arlo baby - alles direct zichtbaar op je smartphone. Meet de temperatuur, luchtvochtigheid en speelt liedjes (je kunt downloaden wat je wil, dus bij ons vooral natuurgeluiden), je kunt zelfs zelf iets inzingen 😊 verder is t ook een nachtlampje. Wij zijn er erg blij mee.

5 jaar geleden

Ook Luvion hebben wij!

5 jaar geleden

Deze hebben wij echt een super fijn ding hier zitten 8 liedjes op

5 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/alecto-baby-dvm-200-babyfoon-met-camera-wit-antraciet/9200000060261235/?s2a=#productTitle Wij hebben deze. Heel fijn. Is ook uit te breiden tot 4 camera’s op 1 scherm. Heel helder beeld en scherp geluid. Ook veel liedjes, waaronder wat ruis-geluiden. Bereik had van mij iets verder gemogen (met de camera in de slaapkamer komt het bereik tot 100 m vanaf huis). Ook gaat de batterij van de ouderunit niet heel lang mee. Maar toen wij deze kochten kwam hij qua prijs - kwaliteitverhouding er het best vanaf.

5 jaar geleden

Deze hebben wij. Kunnen ook meerdere camera's op aangesloten worden. Ik gebruik hem nu voor onze 2 kindjes. Ook ver bereik, we gaan weleens naar vrienden 2 deuren verder.. en dat haalt de babyfoon net! Heel tevreden over!:-)